جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

در این بخش از وبلاگ جدیدترین اخبار قصد داریم تا در مورد کشور آفتاب تابان برای شما دوستان همیشگی بیشتر بگوییم. این کشور دارای جاذبه های دیدمی بسیار زیادی است سالانه گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا برای دیدن جاذبه های دیدنی این کشور به آن سفر می کنند. در ادامه با ما همراه باشد تا در این مورد برای شما بیشتر بگوییم.

ژاپن ترکیبی منحصر به فرد از قشر سنتی و مدرن است که دارای معابد و بنیان های قدیمی با دستاوردهای موجود مدرن در معماری و فن آوری است . ژاپن یکی از مقاصد بسیار محبوب سفر در جهان استبازدیدکنندگان می توانند در تاریخ و هنر غنی ژاپنی غوطه ور شوند و در کنار آن نگاهی اجمالی نیز به صعود و تنزل های آینده داشته باشند. تقریبا همه امکان بااهمیت به یاد ماندنی در حال مصرف می باشند یعنی به عنوان یک مکانی طرفا جهت دیدار عموم نیست، گرچه این عمل نیز از معاینه بررسی عموم از امکان بااهمیت به یاد ماندنی ژاپن جلوگیری نکرده است. طبیعت زیبای ژاپن در طول سال قابل نگرش باصره است , با ما همراه باشید تا برخی از جاذبه های دیدنی و بسیار معروف ژاپن آشنا شوید .

ژاپن یکی از محبوب ترین مقاصد گردش جهانگردی در جهان است. ترکیبی از سنتی و نوگرایی در آن به وضوح دیده میشود. با وجود غزارت از بنیاد قرار های سنتی و قدیمی در کنار دستاوردهای توسعه یافته و تکنولوژی ژاپن تبدیل به یک قطب سیاحت در جهان شده است. بازدیدکنندگان می توانند در تاریخ و هنر غنی ژاپنی غوطه ور شوند و در کنار آن نگاهی اجمالی نیز به ارتقا های آینده داشته باشند.

دیدنی های ژاپن

عمارت طلایی

کین کاکو-جی یا معبد عمارت طلایی محبوبترین و پر بازدیدترین جاذبه سیاحت ژاپن و کیوتو محسوب میشود. این عمارت در واقع یک ویلا برای دوره بازنشستگی یکی از شوگان ها در اواخر قرن ۱۴ بوده است. مع الاسف در سال ۱۹۵۰ این معبد توسط یک راهب جوان به آتش کشیده شد که خود نیز در آن سوخت. ۵ سال بعد مکرر معبد را عین طرح اصلی ساختند. وجود باغ های زیبا در اطراف آن یک زیبایی خاصی و منحصر به فردی را بوجود آورده است. این عمارت با پوشش طلایی خود طنین وصله زینت در حوضچه بوجود می آورد.

برج توکیو

برج توکیو تبلوری از تکنولوژی و زندگی نوگرایی است. در ساخت این برج از برج ایفل اروپا الهام گرفته شده است که به سان آن یه یکی از جاهای دیدنی ژاپن تبدیل شده است. این برج دومین سازه بلندی است که به دست انسان در ژاپن ساخته شده است و بیشتر مصرف مخابراتی و توریستی دارد. بازدیدکنندگان میتوانند از این برج بالا رفته و به تماشای بی نظیر توکیو بپردازند بازهم در اطراف این برج فروشگاه ها و مطعم های خوبی وجود دارد.

دیدنی های ژاپن

پارک میمون جیگو کودانی

پارک میمون جیگو کودانی، یک محل چشمه آب گرم معروف در نزدیکی ناگانو است. جیگو کودانی به معنی دره جهنم است که این نام به خاطر چشمه آب گرم بر روی آن گذاشته شده است. این آب گرم از زمین یخی که حوالی آن را صخره های شیب دار و جنگل های تنومند سرد احاطه کرده اند بیرون می آید. این پارک محل محبوب میمون های برفی وحشی است که در فصل شتا برای فرار از سرما به این دره می آیند. میمون ها از جنگل و صخره های شیب دار پایین می آیند و وارد آب گردم میشوند و بعد از ظهر به خاطر امنیت خود دوباره به جنگل باز میگردند.

  • ۹۷/۰۱/۲۱
  • امین رضایی