جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بالی یکی از خاص ترین جزایری می باشد که در کشور اندونزی قرار گرفته است و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. در این مطلب قصد داریم که شما را با این جزیره زیبا آشنا کنیم و از دلیل اصلی اینکه چرا توریست ها و گردشگران بیشتر به این جزیره سفر می کنند بیشتر آگاه شوید. در ادامه در مورد تور های منحصر به فرد جزیره بالی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تور بالی معروف ترین و پرطرفدارترین تور اندونزی است. شهر بالی اندونزی یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری جهان است که چندین بار به عنوان بهترین جزیره مجلل جهان در مجله ی بین المللی مسافرت انتخاب گردیده است. این جزیره به دلیل داشتن سواحلی حیرت انگیز، طبیعتی بی نظیر، هتل ها، مراکز اقامت و رستوران های مجلل، همواره تور بالی را به یکی از اصلی ترین گزینه های سفر برای مردم دنیا قرار داده است.اگر از برخی باران های سیل آسای فصل زمستان چشم پوشی کنیم، هر زمانی را که در طول سال برای دیدن بالی انتخاب کنید اشتباه نکرده اید. روزهای آفتابی و شب های خنک بالی این جزیره را به بهشتی افسانه ای برای توریست ها تبدیل کرده است.‬‬ سواحل زیبای بالی همواره برای گردشگران این جزیره جذابیت خاصی داشته است، بخصوص سواحل نوسادوا که در رتبه بندی جهانی، رتبه پنجمین ساحل زیبای دنیا را کسب کرده است. گفتنی است این منطقه از وجود هتل های بسیار مجلل، رستوران های بی نظیر و کشتی های لوکس تفریحی نیز بهره‌مند می باشد.با ما تماس بگیرید

از تاریخ تا اقتصاد…

جزایر بسیار زیبایی در دنیا وجود دارد که می توان به آن ها سفر کرد و از تجربه ای منحصر به فرد و باورنکردنی برخوردار و لذتی وصف ناپذیر را تجربه کرد. یکی از بی نظیر ترین جزایری که در این مجموعه قرار دارد و می توان از آن به عنوان الماسی در دل اقیانوس یاد کرد، جزیره بالی است.این جزیره در میان دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است و به خاطر این موقعیت جغرافیایی، دارای آب و هوای بسیار فوق العاده و بی نظیر است و به همین خاطر در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان نیز قرار گرفته است
  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

استانبول یکی از زیباترین شهر های ترکیه می باشد که مردم آن دارای فرهنگ خاصی می باشند و این فرهنگ بروی ذائقه و سلیقه ی غذایی آنها نیز تاثیر بسیار زیادی گذاشته است برای همین منظور قصد داریم که شما را با غذاهای لذیذ شهر استانبول در صورتی که قصد استفاده از تور ترکیه را داشتید معرفی نماییم.

استانبول شهر غذاهای لذیذ ترکیه ای است؛ شهری که محبوب ترین غذاهای محلی استانبول را می توانید با بهترین کیفیت ممکن امتحان کنید. مطمئنا طعم غذاهای بی نظیر این شهر را هیچ گاه از یاد نخواهید برد. در این مقاله قصد داریم شما را با چند غذای بسیار لذیذ و محبوب استانبولی آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

تاووک پیلاو (Tavuk Pilav)

اگر رسم دارید در وعده‌های غذایی خود حجم فوقانی از مخارج غذایی را استعمال کنید و هیچ یک از غذاهای اشاره شده تا به حال نمی‌تواند شما را سیر کند، پس تاووک پیلاو یا همچنین مرغ و پلو گزینه‌ی محبوب شما است. تاووک پیلاو غذایی داغ و پرحجم است. آگاهی فروشندگان تاووک پیلاو در سطح شهر زیاد سهل است، چراکه می‌توان گاری‌ها با مکعب شیشه‌ای را در هر جای شهر مشاهده کرد، اما در صورتی که در پی بهترین تجربه‌ی تناول کردن تاووک پیلاو هستید، پس به سراغ فروشندگان تاووک پیلاو در اون کاپانی، روبروی بازار مانیفاتورچیلار بروید.

غذا های شهر استانبول

  • امین رضایی

ژاپن یکی از کشور هایی است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد این کشور از نظر فرهنگ و تاریخ بسیار غنی می باشد و تجربه ی سفر به این کشور بسیار لذت بخش می باشد زیرا که این سرزمین یکی از خاص ترین سرزمین های دنیا می باشد. در ادامه در مورد مواردی که باید قبل از سفر به ژاپن بدانید بیشتر صحبت خواهیم کرد.


اطلاعات مهم قبل از سفر به ژاپن

اطلاعات مهم قبل از سفر به ژاپن

اطلاعات مهم قبل از سفر به ژاپن

اگر دوست دارید که سفری بدون نگرانی داشته باشید و از تمام مزایای سفر خود بهرمند شوید باید حتما قبل از سفر از اطلاعات سفر به کشور ژاپن بهره بگیرید. قبل از سفر به هر کشوری باید در مورد جزییات آن کشور اطلاعات زیادی کسب نمایید برای همین منظور قبل از سفر باید اطلاعات طبقه بندی شده ای در دست داشته باشید.ژاپن کشوری است که دارای جاذبه های گردشگری بسیاری زیادی می باشد که باید قبل از این تصمیم بگیرید به این کشور سفر کنید در مورد ان اطلاعات مناسبی کسب نمایید. در ادامه قصد داریم شما را با اطلاعات مهم قبل از سفر به ژاپن آشنا کنیم.

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

با پیشرفت تکنولوژی و روند سریع پیشرفته شدن دستگاه های الکترونیکی قابلیت های جدید بر روی تلفن های جدید پیش بینی شد که برای دوام و مقامت آنها بسیار مفید است. فرد کابرد در کنار استفاده از قابلیت های نرم افزار مناسب خواستار این است که یک سخت افزار ا در برابر خطرات و صدمات احتمالی کاملا مقاوم باشد. در ادامه در مورد تست خم شدن در گوشی های سونی بیشتر خواهیم گفت.

تست خم شدن برای گوشی های سونی

  • امین رضایی