جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زیبا بودن امری است که هر انسانی از آن استقبال می کند. در گذشته زیبایی به شکل دیگری بود و حالا امروزه پوشاک نقش بسیار پر رنگی در زیبایی یک شخص ایفا می کنند. برندها نیز به همین واسطه توانستند نامی بزرگ برای خود خلق کنند.

در دنیایی زندگی می کنیم که هر روز یک مدل لباس، کیف یا کفش روانه بازار می شود و باعث شده تا مردم بیش از پیش به ظاهر خود اهمیت داده و در تلاش برای جلب توجه بیشتر در جامعه باشند.

در بازار و فروشگاه های لباس این روزها می توان مدل ها، برندها و مارک های مختلفی از پوشاک با قیمت های گوناگونی را مشاهده کرد؛ عده ای به دنبال لباس با کیفیت با قیمت مناسب هستند و عده ای دیگر تنها به برند محصولاتی که قرار است خریداری کنند، اهمیت می دهند.

گوچی
گوچی

نایک، آدیداس، گوچی، بالنو، پولو، زارا و… همگی از معروف ترین برندهایی هستند که در بازار وجود دارند؛ در اولین بخش از سری مقالات معرفی برندها قصد داریم گوچی، برند نام آشنای ایتالیایی را به شما معرفی کنیم که قطعا از قبل آشنایی نسبی با آن دارید؛ با E-Mode همراه باشید.

بد نیست بدانید که گوچی(Gucci) در واقع نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد، پوشاک و کالاهای چرمی است که متعلق به گروه گوچی بوده و خود نیز زیر مجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ به‌ شمار می رود. این شرکت در سال ۱۹۲۱ میلادی بوسیله گوچیو گوچی، تاسیس گردید و در حال حاضر دفتر مرکزی آن، در شهر فلورانس ایتالیا واقع شده است.

کفش گوچی
کفش گوچی

از دستاوردهای این شرکت می توان به درآمد هنگفت آن در سال ۲۰۰۸ میلادی اشاره کرد که چیزی در حدود ۴.۲ میلیارد یورو بوده است. این برند در سال ۲۰۰۹ نیز موفق شد به مقام چهل‌ و یکم در جدول ۱۰۰ برند تجاری برتر دنیا صعود کند. گوچی در حال حاضر معروف ترین و پرفروش ‌ترین نام تجاری ایتالیایی در جهان می‌باشد که ۲۷۸ نمایندگی مستقیم نیز کشورهای مختلف دارد.

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

امروزه فعالیت در هر حوزه ای نیازمند ایمنی لازم و کافی برای شروع آن است. ساختمان سازی نیز از ان جهت که قرار است عده ای در آن ساکن شده و زندگی کنند باید ایمنی لازمه را داشته باشد. صنایع پوششی که در ساختمان سازی استفاده می شود، یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی است که هم ایمنی را بوجود آورده و تهیه می کند و هم زیبایی را به همراه خود دارد.

امروزه برای اینکه فضایی مناسب برای کار یا زندگی داشته باشیم باید با استاندارد های روز دنیا محیط اطرافمان را تجهیز کنیم تا هم جنبه ی مدرن داشته باشد هم اینکه در برابر خطرات و خسارات احتمالی مقاوم باشد. این مورد در بحث ساختمان موجب می شود که فضای سازه شما تا چندین سال بدین هیچ صدمه و آسیبی دوام خود را داشته باشد.

در این بخش از سری مقالات آموزشی می خواهیم شما را با کسب و کاری آشنا کنیم که تقریبا در تمامی ایام سال و حتی در زمان رکود بازار فعالیت خود را پیگری می کند، زیرا هر چیزی که به صنعت ساختمان سازی مربوط باشد، همیشه در حال فعالیت و بدون توقف است، لذا صنعت پوشش ساختمانی می تواند باعث اشتغال افراد زیادی شده و بطور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کند؛ با میهن کار همراه باشید.

صنایع پوششی ساختمان
صنایع پوششی ساختمان

کفپوش پلی یورتان

این ماده ی کاربردی از دو قسمت تشکیل شده است که دوام و استحکام بسیار بالایی دارد و این استحکام هم جنبه ی مکانیکی دارد  و هم جنبه ی شیمیایی را دارا است. پس از اینکه این پوشش را بر روی سطح مورد نظر اعمال کردید از این مورد خاط جمع باشید که لایه ای بسیار محکم و ویژگی های ضربه پذیری فوق العاده زیادی را بر روی سطح مورد نظر اعمال کرده اید.

این پوشش کاملا غیر قابل نفوذ می باشد و هیچ گونه روزنه یا راه نفوذی به داخل یا بیرون ندارد و کاملا یکنواخت و یکپارچه می باشد. به موجب جرم پذیری این محصول کاربردی، از پلی یورتان برای محیط های بهداشتی و بیمارستانی زیاد استفاده می کنند زیرا که بهترین گزینه برای این گونه مصارف می باشد.

کاربردپوشش پلی یورتان

این پوشش کاملا مستحکم و مقاوم در برابر تمام ضربات و خط و خش احتمالی می باشد و در کنار استحکام و پایداری فوق العاده خود بسیار منعطف و قابل انعطاف می باشد. تمام این موارد سبب شده است که در بسیاری از محیط هایی که نیاز به پوشش و عایقی خاص هستند مورد استفاده قرار گیرد و مسئله ای بسیار کاربردی شود. از جمله این فضاها می توان به گالری ها و سالن های ورزشی اشاره نمود.

از دیگر مصارفی که می توان در مورد پوشش پلی یورتان نام برد این است که از این عایق پوششی می توان بر روی کفپوش اپوکسی استفاده کرد و آنرا در مقابل تمام نورهای مستقیم خورشید و گرمای احتمالی آن محافظت نمود. این پوشش نه تنها باعث مقاومت در مفابل خورشید می شود بلکه از تمام صدمات احتمالی رو کفپوش نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد.

کفپوش پلی یورتان
کفپوش پلی یورتان
  • امین رضایی