جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بسیاری از اقامتگاه های 5 ستاره جدید آنتالیا در منطقه لارا ساخته شده اند؛ این منطقه نزدیک ترین منطقه به فرودگاه آنتالیاست. خوراک های ترکی یکی از پرطرفدارترین غذاهای دنیا به شمار می روند. البته مشکلی برای پیدا کردن رستوران و یا هتلی که غذاهایی در سبک های دیگر سرو کند وجود ندارد. در ادامه با وبلاگ خبر جدید هماره ما باشید تا نکات مهمی را در ختیار شما بگذاریم.بعضی از غذاهای ویژه این منطقه عبارتند از: Sac kavurma (خوراک گوشتTandir Kebab (کباب تنوری)، حلوا، Kolle (ترکیبی از انواع غله و آبمیوه ها)، و Tomato cive (خوراکی تهیه شده از گندم و گوجه).کِمر در فاصله 43 کیلومتری و در ضلع جنوب غربی آنتالیا و در نزدیکی کوه های توروس واقع شده است.

دانستنی های گردشگری در آنتالیا

جمعیت کمر در خوش بینانه ترین حالت به 10.000 نفر می رسد و طول سواحل آن 52 کیلومتر است. اصلی ترین جاذبه گردشگری این منطقه، طبیعت فوق العاده آن است. به هم رسیدن دریا، جنگل و کوه در این منطقه، محیطی دلنشین ایجاد کرده است. بسیاری از اقامتگاه های لوکس آنتالیا در این منطقه ساخته شده است.برای رسیدن به سیده باید 68 کیلومتر در جاده آنتالیا به سمت آلانیا و بعد از آن چند کیلومتری به سمت جنوب رفت. این شبه جزیره تاریخی دقیقاً در کنار سواحل دریای مدیترانه واقع شده است.

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

یک اپلیکیشن خوب باید دارای چه خصلت هایی باشد، در این مقال به تمجید و تبیین سجیه های واقعی اساسی یک اپلیکیشن خوب می پردازیم و مرئی می کنیم که یک اپلیکیشن خوب دارای چه خوصیاتی است. اگر می خواهید متوج شوید که یک اپلیکشن کاربرد دارد یا خیر ازلی چیزی که باید وضع جنبه تدقیق و انفکاک و تقسیم تفکیک استقرار دهید این است که بدانید اپلیکیشن راجع به حساب ناپدید کردن چه مستحق آفریده شده است. در ادامه با وبلاگ خبر جدید همراه ما باشید.

توضیحات یک اپلیکیشن خوب

مهم ترین علامت سودا و دانلود یک اپلیکیشن کاربرد و در حادث :اسم تازه موضوعی است که آن اپلیکیشن در آن بنیاد سعی می کند، و باید ساختار، شکل و البته محتوای آن اپلیکیشن لایق با مایه و هدف در مسیر بنابراین باید دقیقا مشخص شود اپلیکیشن از باب چه خلق میشود.

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

راهسازی در ایران

 براساس اطلاعیه رتق وفتق کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، انجمن راهسازی گفتند: آیا امروز که خیابان 30 تیر به پیاده‌ راه دگرسانی شده، وقتی که از شهروندان تلف می‌شود تا از این گذرگاه گذار کنند در نظر رنجیده شده؟ مشکلاتی که راجع به حساب کسبه به بود می‌آید مدنظر قرار غمگین است؟
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، آشکارگویی کرد: هم اکنون خبر می‌رسد که زیباسازی به فکر پیاده‌راه‌سازی در گرداگرد پهنه شکوفه زار در راستای ساماندهی این عرض است که اگر اینگونه نکهت امید من اخطار می‌دهم که پیاده‌راه سازی در پیرامون عرصه بهارستان و امام خمینی (ره) تبعات سویی خواهد داشت. در ادامه با وبلاگ خبر جدید همراه ما باشید.

راهسازی در ایران

به اعلان پایه خبری پادشاهی راه و شهرسازی به نقل از روابط اشتراکی تنسیق کل راه و شهرسازی فارس، محمدعلی افشانی حاکم شوالیه افزود: به پروژه‌های استان سواره به دلیل کوی خاص و استراتژیک باید گلگشت ویژه‌ای شود.

  • امین رضایی