جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

یکی از مواردی گه باید در مورد جام جهانی بگوییم این است  که تیم فرانسه علاقه بسیار زیادی به هم گروهی شدن با ایران را داشت هر روز و هر روز اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ پیش رو داغ‌تر می شود و تیم های راه یافته به این رقابت ها نیز خود را بیشتر آماده می کنند تا با تمام قوا به این مسابقات پا بگذارند و از حیثیت فوتبال ملی کشورشان دفاع کنند و در این راه تیم ملی فوتبال ایران نیز سخت در تلاش است تا برای نخستین بار بتواند از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی صعود کند. مطمئنا پیگیری حواشی پیش از شروع رقابت های جام جهانی برای شما نیز جذاب خواهد بود که در آن بین خبر آزمون در تیم منتخب، فرانسه در آرزوی هم گروهی با ایران! بسیار جالب توجه خواهد بود.

آزمون در تیم منتخب کشورهای صعود کرده به جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

بد نیست بدانید که سایت «بلیچر ریپورت» بریتانیا در ۲۳ بازیکن از ۲۳ کشور صعود کرده به جام جهانی را منتشر کرد که در ملاعبه ای خویش ناامید عمل کرده و در تیم نفس سرمایه گذار بوده اند. نام سردار آزمون مهاجم دسته ملی کشورمان نیز در کنار افرادی مشهور مانند شینجی کاگاوا از ژاپن دیده می شود. همانطور که گفته شد این انتخاب توسط خبرنگار «بلیچر ریپورت» صورت گرفته و از هر کشور یک نفر برگزیده شده است و سردار آزمون به عنوان مهاجم انتخاب شده است.

آزمون در تیم منتخب، فرانسه در آرزوی هم گروهی با ایران!

فرانسه: دوست داریم با ایران هم گروه شویم!

تیم ملی فرانسه ابراز امیدواری کرد که با اکیپ ملی ایران همگروه باشد و بتواند قمار خوبی به نمایش بگذارد و به مرحله بعد صعود نماید.  بهترین جمعیت برای صعود تیم ایران همگروهی با تیم‌های روسیه یا لهستان (سید یک)، پرو (سید دو) و پاناما (سید چهار) است که باعث می‌شود شانس صعود به دور دوم راحت شود. راحت و بغرنج ترین ابزار هم برای باند ایران هم‌گروهی با برزیل یا آلمان، اسپانیا و نیجریه خواهد بود.

بد نیست بدانید که فرانسه سومین تیمی است که برای هم گروهی با ایران ابراز علاقه کرده است! پیش از این نیز چند تیم بزرگ دنیا از جمله اسپانیا علاقه خود را به هم گروهی با ایران نشان داده بودند.

آزمون در تیم منتخب، فرانسه در آرزوی هم گروهی با ایران!

حریف دوم تدارکاتی اروپایی ایران، اوکراین

برای آمادگی در گنجفه ورزش فریب هان جام جهانی روسیه حیله هلا تدارکاتی زیادی پیش بینی شده که دسته ایران در زمان بندی مختلف به مصاف تیم های مورد بحث موردتوجه طرح شده می رود و خویش را برای لعب ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می سازد.

تیم ملی کشورمان در راستای آماده سازی برای حضور در جام جهانی ۲۳ آبان ماه سال جاری در شهر کیف اوکراین با تیم ملی این کشور وارد میدان خواهد شد تا بتواند با کسب آروین بیشتر، در جام عالمگیر دنیایی روسیه گنجفه ورزش فریب ایا بهتری از خویش به نمایش گذارد. مطمئنا چنین بازی های تدارکاتی سطح کیفی بازیکنان تیم ملی را نیز بیش از پیش افزایش خواهد داد.

آزمون در تیم منتخب، فرانسه در آرزوی هم گروهی با ایران!

قیمت بلیط مسابقات جام جهانی

فیفا برای بلیط ای جام جهانی تا به حال۳٫۵ میلیون درخواست دریافت کرده که ۳۰۰ هزارتای آن برای دیدار فینال در ورزشگاه لوژنیکی مسکو بوده است. از این تعداد درخواست، ۶۲۲ هزار پته به طور رندوم، به متقاضیان اختصاص پیدا می کند. ارزان ترین بلیط دیدار فینال ۴۵۵ دلار است که تقریبا معادل ۲ میلیون تومان می باشد! اما در هر صورت کیست که علاقه مند به تماشای زنده بازی ها از نزدیک در تور روسیه نباشد؟

  • ۹۶/۰۹/۱۳
  • امین رضایی