جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
مشکلی که ممکن است خیلی از افراد جامعه را دگیر خود کند این است که ممکن است اضافه وزن آنها را آزار دهد و باعث شود که به فکر چاره ای برای کم کردن وزن خود باشند. برای همین منظور باید حتما از موارد طبیعی برای کم کردن وزن خود استفاده نمایید زیرا که مواردی که بصورت طبیعی نباشند ممکن است برای شما عوارضی به همراه داشته باشد. در ادامه در مورد خوراکی هایی که باعث از بین رفتن چربی می شوند اشاره خواهیم کرد.
خوراکی های که باعث از بین رفتن چربی می شوند
  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

یکی از مواردی که ممکن است برای هر پدر یا مادری شکل گیرد این است که با کودک خود در زمان ناسازگاری او برخورد کنیم که باعث تشدید رفتار نامناسب او نشود و سعی کنیم که کودکی سالم از نظر شخصیتی تربیت نماییم.

یکی از راهکارهای مناسب

یکی از مواردی که باید در مورد روانشناسی کودک گفت این است که در هنگام وقوع مشکلات این چنین آرامش خود را کاملا حفظ نمایید و در کنار نادیده گرفتن، باید به تقویت واکنش های مثبت کودک هم توجه نمایید تا میزان پرخاشگری او کاسته شود. اگر فقط نادیده ‌گرفتن انجام شود و به تقویت واکنش های مثبت کودک توجه نماییم، پس از مدتی بچه ناراحت ‌تر می‌شود و آن‌قدر اشک می ریزد تا از پدر و مادرش توجه بیشتری به او بکنند. باید کاری کنیم که کودک حس کند روش دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند به احساس ترس و اضطراب جدا شدن خود پیروز شود و با داد و فریاد به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید.

یکی از راهکارهای مناسب
یکی از راهکارهای مناسب

موردی که در این زمینه بسیار مهم است این است که قبل از هر چیز باید طرز رعایت مقررات را برای کودک شرح دهیم. کودک باید بداند اگر رفتار مناسبی داشته باشد امتیاز دارد و در غیر این‌صورت ممکن است با او برخورد شود. اما اگر هدفش از پرخاشگری، مورد توجه واقع شدن یا دستیابی به خواسته‌ای است، باید بی‌اعتنایی کرده و قانون را رعایت نماییم ولی اگر معنی این فریاد زدن ها پرخاشگری است حتما از تکنیک‌های درمان رفتارهای خشن استفاده نمایید و بچه را تنبیه کرد.

  • امین رضایی
  • ۰
  • ۰

خودرو وسیله ای است که در حال حاضر یکی از وسیله نقلیه ای است که برای هر خانواده ای لازم است و برای سفر های طولانی مدت و کوتاه مدت شهری بسیار مناسب می باشد برای اینکه اطمینان حاصل کنید که خوردو شما در سفرهیچ گونه مشکلی پیدا نمی کند باید در زمان خرید خوردرو به بسیاری از موارد برای خرید یک خودرو مناسب دقت کنید. در ادامه مطلب قصد داریم در مورد خبر ورود فولکس واگن جدید تا ماه آینده بیشتر با شما صحبت کنیم.


ورود فولکس واگن جدید تا ماه آینده


  • امین رضایی