جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
امروزه با تغییرات تکنولوژی اتفاق های بسیار بزرگی رقم خورده است،تغییراتی که باعث پیشرفت بی نظیر در صنایع مختلف و از طرفی کاهش هزینه ها و ذخیره منابع بوده است.یکی از از ابزارها و تکنولوژی های نوظهور که توانسته ایجاد کننده این تحولات در بخش طراحی و ساخت نمونه اولیه بسیاری از محصولات باشد ، پرینتر سه بعدی است.در ادامه با وبلاگ همراه باشید تا در مورد آخرین تحولات و تاثیر پرینتر های سه بعدی در صنایع هوایی برای شما بیشتر بگوییم.
چاپگرهای سه بعدی
برای ساخت نمونه های کوچک و اشکال هندسی ساده و یا حتی پیچیده، اما در مقیاس بسیار کوچک استفاده می شود. اما این روز ها دیده می شود که پژوهشگران آمریکایی در پی آن هستند تا در مقیاسی عیم تر از این فناوری استفاده کنند. چاپگر سه بعدی امروزه در شکلی ساده، مبتنی بر موادی چسبنده است که لایه لایه روی هم قرار می گیرند و اشکال متفاوتی را بوجود می آورند. اما پژوهشگران دانشگاه کلمبیا، تلاش دارند تا با استفاده از چاپگرهای سه بعدی مبتنی بر لیزر، از این فناوری در مقیاسی بزرگتر استفاده کنند. همین حالا هم چاپ سه بعدی مبتنی بر لیزر برای ساخت ماشین های سوپر اسپرت در اروپا و آمریکا استفاده می شود، اما این پژوهشگران سعی دارند تا با کمک گرفتن از این فناوری هواپیماهای جنگی را تعمیر و یا حتی با ایجاد یک خط تولید بزرگ، آنها را با سرعت بیشتری به مرحله تولید برسانند.

از چاپگر سه بعدی در صنعت هواپیماسازی

  • امین رضایی