جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

تکنولوژی های جدید دنیای امروز در حوزه دوربین های عکاسی نیز پیشرفتی بسیار قابل توجه داشته است تا آنجا که امروزه می بینیم دوربین های Canon امکاناتی خارق العاده را در اختیار عکاس قرار می دهند.

هر روز تکنولوژی تازه های جدید را برای ما به ارمغان می آورد و روز به روز کارها و فناوری های سمت و سوی آینده را به خود می گیرد و به موازات آینده حرکت می کند و ما به عنوان کاربر تکنولوژی خود را باید همگام با فناوری های  روز دنیا همسان کنیم و از تمام تازهای تکنولوژی آگاه باشیم در این مطلب به پدیده جدید canon اشاره خواهیم کرد

کنون و نیکون دوشرکتی هستند که هر روز پیشرفت های بسزایی دارند، به‌اندازهی در تولید دوربین‌های DSLR با موفقیت پیش رفته اند که در طول چند سال اخیر، تعداد زیادی از همکاران آن‌ها مانند پاناسونیک بر این نظر شدند که رقابت کردن با این دو شرکت در تولید دوربین‌های DSLR را به طور کامل فراموش کنند و بر گسترش و تولید دوربین‌های بدون آینه متمرکز شوند.

دوربین کنون دوربین کنون

برای شروع در مورد این محصول می توان گفت که این دوربین ها، بازار کاملا جداگانه از دوربین‌های DSLR دارا خواهن بود. ولی شرکت سونی با تولید دوربین‌های فوق پیشرفته و همچنین از بین بردن گام به گام مشکلات دوربین‌های بدون آینه، مشخص کرد که با وجود این که ورود دیر موقع به بازار رقابت با دو شرکت دیگر ژاپنی، به آسانی می‌تواند سهم بازار آن‌ها را از آنان باز پس گیرد.

دوربین کنون دوربین کنون

همانطور که براین مسئله واقف هستید این دوربین که یکی از تکنولوژی های جدید بازار محسوب می شود که درحدود 4 سال پس از معرفی دوربین بدون آیینه همراه با قابلیت عوض کردن لنز پاناسونیک میکرو چهار سوم  DMC-G1 گذشته است و از آن زمان تا به حال بیشتر سازندگان به فکر عرضه کردن دوربین های مختلف با کاربری حرفه ای تر پرداختند. از دوربین های ابتدایی بسیار ساده مانند PEN E-PM1 گرفته تا مدل های حرفه ای تر مثل NEX-7 و  X-Pro1.در به همین دلیل کمپانی نیکون هم دست روی دست نگذاشت و دوربین های نوپای خود را با تولید شدن مدل های خانگی اطلاع داد.هر یک از این مدل ها معرف این واقعیت هستند که دوربین های مختلف برای کاربران مختلفی در سطح بازار شناخته شده است.

از دیگر کاربرد های و ویژگی های این دوربین می توان ب این موضوع اشاره کرد که سنسور استفاده شده در این دوربین از نوع CMOS می باشد که با توجه به گفته های کنون، بسیار با کیفیت تر از نمونه مورد استفاده در نسل های قدیمی این دوربین می باشد، با اهمیت ترین تغییر این دوربین، لحاظ کردن یک گریپ شیک و مدرن که روی بدنه دوربین قرار گرفته است.

دوربین کنون دوربین کنون

در کنار همه ی این موارد مطلبی که میتوان نام برد این است که زوم هایبرید 49 پیکسلی، نمایشگر  لمسی بازشو، منظره یاب الکترونیک EVF, فلش بالابرنده, اینترنت و NFC از امکانات و قابلیت های موجود در این دوربین بشمار می روند.

تفاوت  های لنزهای سری EF-S و ES-M

این مسئله بسیار مهم است که شما در مورد یک محصول با محصول دیگر تفاوت های موجود را بدانید. لنزهای سری EF-M دوربین کنون، برای دوربین‌های جدید این شرکت طرح ریزی شده اند و مانت آنها در برابر لنزهای سری EF-S، در اندازه ی طولی کمتری نسبت به حسگر دوربین قرار دارند. به زبانی دیگر لنزهای EF-S برای دوربین‌های همراه با آینه کنون ساخته شده اند.

دوربین کنون دوربین کنون

جدا از همه ی این موارد می توان به این مورد اشاره کرد که مانت لنز EF-M، برای اولین در ۲۰۱۲ میلادی به بازار عرضه شد و در حقیقت شکلی دیگر از مانت لنزهای دسته ی EF کانن محسوب می شوند، که برای دوربین‌های فاقد آینه با دارا بودن ویژگی عوض کردن لنز سری Canon EOS M تولید شده است. اندازه ی طولی  بین مانت لنز و حسگر دوربین در سری EF-M، با 18 میلی متر برابری می کند. این اندازهی طولی در سری لنزهای سری EF و EF-S کانن مساوی است با ۴۴ میلی‌متر و  عدم وجود آینه در شکل ساختاری این نوع دوربین‌ها، باعث نزدیکی ۲۶ میلی‌متری مانت به حسگر در این نوع از دوربین‌ها منظور شده است.

  • ۹۶/۰۶/۰۲
  • امین رضایی