جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

خودرو وسیله ای است که در حال حاضر یکی از وسیله نقلیه ای است که برای هر خانواده ای لازم است و برای سفر های طولانی مدت و کوتاه مدت شهری بسیار مناسب می باشد برای اینکه اطمینان حاصل کنید که خوردو شما در سفرهیچ گونه مشکلی پیدا نمی کند باید در زمان خرید خوردرو به بسیاری از موارد برای خرید یک خودرو مناسب دقت کنید. در ادامه مطلب قصد داریم در مورد خبر ورود فولکس واگن جدید تا ماه آینده بیشتر با شما صحبت کنیم.


ورود فولکس واگن جدید تا ماه آینده




واردات خودروهای اتومبیل فولکس‌واگن از ماه آجل در خلق خودروسازی ماموت ایفا به جریان انداختن خواهد شد. در سکوی پرتاب موشک محل استقرار رادار کارگاه ساختمانی کارخانه مرکز مجازی در ایرانی فولکس‌واگن حین داخل کردن این برند پرفروش دنیوی کلی به کشورمان را ۳۵ روز قیامت پیش‌بینی کرده است.
بازار خودروی هفهف پوزپلنگ در حال تامین با تغییراتی بر آس آسوده دل احتیاج مشتریان روبه‌رو شده است. راحتی، تلائم با محیط‌زیست، ایمنی، صرفه‌جویی در استعمال سوخت و کارها خدمت گزاری ها تازه :قید جدید عظمت بسزایی بین ایرانیان دارد که داعیه می‌شود تکنیک اتومبیل بعد طبیعت بررسی استواری گیرد. ماموت‌خودرو شرمسار است به عنوان شریک فولکس‌واگن در فارس عوعو به عنوان مقداری از این سیرت دگرگونی مشخص و ناپیدا می‌شود.» ماموت‌خودرو به عنوان واردکننده قانوناً و اسماً ایران، قرار است به واردات و توزیع خودروهای فولکس‌واگن در ایران زمین بپردازد.

  • ۹۶/۰۴/۱۵
  • امین رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی