جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

زیبا بودن امری است که هر انسانی از آن استقبال می کند. در گذشته زیبایی به شکل دیگری بود و حالا امروزه پوشاک نقش بسیار پر رنگی در زیبایی یک شخص ایفا می کنند. برندها نیز به همین واسطه توانستند نامی بزرگ برای خود خلق کنند.

در دنیایی زندگی می کنیم که هر روز یک مدل لباس، کیف یا کفش روانه بازار می شود و باعث شده تا مردم بیش از پیش به ظاهر خود اهمیت داده و در تلاش برای جلب توجه بیشتر در جامعه باشند.

در بازار و فروشگاه های لباس این روزها می توان مدل ها، برندها و مارک های مختلفی از پوشاک با قیمت های گوناگونی را مشاهده کرد؛ عده ای به دنبال لباس با کیفیت با قیمت مناسب هستند و عده ای دیگر تنها به برند محصولاتی که قرار است خریداری کنند، اهمیت می دهند.

گوچی
گوچی

نایک، آدیداس، گوچی، بالنو، پولو، زارا و… همگی از معروف ترین برندهایی هستند که در بازار وجود دارند؛ در اولین بخش از سری مقالات معرفی برندها قصد داریم گوچی، برند نام آشنای ایتالیایی را به شما معرفی کنیم که قطعا از قبل آشنایی نسبی با آن دارید؛ با E-Mode همراه باشید.

بد نیست بدانید که گوچی(Gucci) در واقع نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد، پوشاک و کالاهای چرمی است که متعلق به گروه گوچی بوده و خود نیز زیر مجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ به‌ شمار می رود. این شرکت در سال ۱۹۲۱ میلادی بوسیله گوچیو گوچی، تاسیس گردید و در حال حاضر دفتر مرکزی آن، در شهر فلورانس ایتالیا واقع شده است.

کفش گوچی
کفش گوچی

از دستاوردهای این شرکت می توان به درآمد هنگفت آن در سال ۲۰۰۸ میلادی اشاره کرد که چیزی در حدود ۴.۲ میلیارد یورو بوده است. این برند در سال ۲۰۰۹ نیز موفق شد به مقام چهل‌ و یکم در جدول ۱۰۰ برند تجاری برتر دنیا صعود کند. گوچی در حال حاضر معروف ترین و پرفروش ‌ترین نام تجاری ایتالیایی در جهان می‌باشد که ۲۷۸ نمایندگی مستقیم نیز کشورهای مختلف دارد.

جالب است بدانید که در مواجهه با سال های سخت حکومت دیکتاتوری موسولینی در ایتالیا در زمان جنگ جهانی و کمبود منابع اولیه خارجی، گوچی استفاده از موادی که تا آن زمان در حوزه پوشاک غیر معمول بود را در دستور کار خود قرار داد که از آن بین می توان به کتان و کنف اشاره کرد. یکی از مهمترین و پر استقبال ترین نوآوری های گوچی تولید کیف های بامبو با کناره هایی منحنی شکل بود که در واقع از شکل زین اسب الهام گرفته شده بود. این کیف ها در آن زمان حسابی مورد توجه خانواده سلطنتی و افراد مشهور قرار گرفت و حتی امروزه نیز در بین محبوب ترین محصولات گوچی باقی مانده است.

کیف چرم گوچی
کیف چرم گوچی

نکته دیگر در خصوص رشد چشمگیر پوچی اینکه در سال ۱۹۹۴ این برند با انتساب تام فورد بعنوان طراح ارشد مجموعه‌های خود یکی پس از دیگری به روی صحنه مد می‌رفتند و موفقیت مجموعه‌های پوشاک آماده نابغه آمریکایی یعنی تام فورد، گوچی را از سقوط نجات داد.

موفقیت های مشترک تام فورد و گوچی به حدی رسید که مدیرعامل گروه گوچی و تام فورد حکم شاه و وزیر را برای یکدیگر داشتند. این موفقیت های بسیار چشمگیر که تا یک دهه هم ادامه داشت، منتقدین و کارشناسان مد را مات و مبهوت کرده بود.

عطر و ادکلن گوچی
عطر و ادکلن گوچی

برند تام فورد که گوچی را احیا کرده بود در سال ۱۹۷۴ نیز موفق شد نخستین عطر و ادکلن گوچی را با وارد بازار کند. کم کم پس از مدتی مجموعه‌های بعدی عطر برند گوچی نیز عرضه گردید و این برند توانست در بازه زمانی ۱۹۷۴ تا ۲۰۱۳ میلادی  حدود ۴۱ عطر و ادکلن را در کارنامه عطری خود بگنجاند.

  • ۹۶/۰۳/۲۸
  • امین رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی