جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

هتل آپاسری

هتل چهارستاره Apasari Krabi که در نقطه ای دنج و آرام از ساحل آاونانگ واقع شده یکی از زیباترین هتل های کرامی می باشد، که از جمله امکانات آن می توان به استخرروباز بزرگ،وای فای سراسری رایگان،سرویس ماساژ و آبگرم اشاره کرد. در ادامه با وبلاگ خبر جدید همراه باشید. از لحاظ دست پیدا به نقاط مختلف شهر مانند مراکز خرید وغیره باید گفت که هتل در موقیعت فوق العاده ای قرار گرفته طوری از مراکز خرید و ساحل  چیزی کم تر از ده دقیقه راه خواهید داشت به علاوه برای راحتی هر چه بیشتر مسافران سرویسی به منظور حمل و نقل مسافران از فرودگاه بین المللی کرابی در نظر گرفته شده است. وسایل دکوراتیو مدرن با منظره ای رو به ساحل و کوهستان فضای خاصی به اتاق ها بخشیده،از اماکانات اتاق ها می توان به تلویزیون LED با شبکه های ماهواره ای بالکن و حمام خصوصی در هر اتاق اشاره کرد. همچنین برای صرف صبحانه،نهار و شام می توانید به رستواران Apasari Krabi’s Hello بروید، در این رستوران انواع غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می شود.

دو هتل برتر در کشور تایلند

 هتل آسیا پاتایا

قرار گرفتن این هتل در بالای دره و احاطه شدن آن با درختان استوایی و مسلط بودن این هتل به خلیج تایلند جلوه ی فوق العاده ای به این هتل سه ستاره بخشیده، زمین گلف، زمین تنیس، استخر سرباز، رستوران ساحلی از جمله امتیازات این هتل می باشد. کفپوش چوبی، پنجره ای رو به دریا، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار،دوش آب گرم و سرد از جمله امکانات و ویژگی های واحد ها و اتاق های این هتل می باشد. رستوران این هتل که در بالای دره واقع شده انواع غذاهای دریایی تازه را به صورت روزانه سرو می کند، همچنین کافی شاپ این هتل در مرکز استخر قرار گرفته و انواع نوشیدنی ها را سرو می کند. در هتل شما می توانید در سالن بدنسازی تمرین کنید و یا در زمین گلف و تنیس بازی کنید ویا این که در استخر، کلاب و بار وقت خود را بگذارنید. هتل آسیا پاتایا در فاصله ی سه کیلومتری از شهر پاتایا قرار دارد و Bali Hai Pier در دو کیلومتری این هتل واقع شده است.

دو هتل برتر در کشور تایلند


  • ۹۶/۰۱/۲۰
  • امین رضایی