جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

سفر به مالدیو

در نظر داشته باشید اگر می خواهید یک سفر متفاوت نسبت به بقیه کشور ها داشته باشید حتما سری هم به شهره ماله واقع در مالدیو  بزنید. در ادامه با وبلاگ خبر جدید همراه ما باشید تا اطلاعات خوبی را در اختیار شما بگذاریم. شهر ماله پایتخت و همچنین بزرگ‌ترین شهر کشور مالدیو می باشد و در جزیره ماله قرار دارد . این شهر همچنین بزرگترین مرکز تجاری کشور مالدیو به حساب می آید که با کشور سریلانکا مرز به مساوات یک دیگر به شکل آبی دارد و علاوه بر آن فرودگاه مجهز و مدرنی دارد. فرودگاه جهانی ماله در جزیره‌ی کوچکی به نام هول‌هوله در قسمت شمالی  ماله ساخته شده و فرودگاه مجهزی است و بیرون سالن ترمینال رستوران، کافه، سرویس‌های بهداشتی و حمام به صورت آزاد هم دارد.

سفر به مالدیو

البته باید این را هم در نظر داشته باشید که نام ماله از کلمه ماهالای گرفته شده که در زبان سانسکریت معنی خانه بزرگ می دهد و به طور کلی در این زبان برای قصر پادشاه به کار میرود.

این شهر مرکز همه فعالیتهای تجاری در کشور میباشد. شهر ماله از چهار بخش مختلف هنویرو، گالولهو، مافانو و ماچانگولی تشکیل شده است . واحد پول مالدیو، روفیاست که تقریباً یک دهم دلار ارزش دارد . شهر ماله آن‌ قدری کوچک هست که بتوان پیاده راههایش را طی کرد. مساحت این شهر در حدود 298 کیلومتر مربع می باشد و تقریبا 301.000 نفر جمعیت دارد .

سفر به مالدیو

یکی از مطالبی که می توان گفت این است که به این دلیل که مسافران و گردشکران زیادی به شهر ماله می روند، تنوع غذایی در این شهر بسیار بالاست. رستوران‌هایی با ملیت‌های مختلف، غذاهای متفاوت می‌پزند که امتحان ‌کردن همه‌شان زمان زیادی می طلبد. دمای هوا در شهر ماله در روز و شب در نزدیکی 30 درجه سانتیگراد قرار دارد . آب و هوای ماله یا گرم و خشک است یا گرم و استوایی و هیچ زمانی از سال سرد نمی‌شود؛ با وجود این‌که هربه سمت فصل زمستان می رویم دمای هوا پایین‌تر می رود اما در آخرین به پانزده درجه سانتی‌گراد در آخر های شب می رسد.

  • ۹۶/۰۱/۱۰
  • امین رضایی