جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

مسئله ای که این روز ها بسیار حائز اهمیت است بحث دکوراسیون داخلی می باشد می باشد اگر دکوراسیون داخلی منزل به طوری  چینده شود که که از حداقل فضا بیشترین استفاده ببریم می توان "فت کار به صرفه ای را انجام داده ایم. دردادمه با وبلاگ خبر جدید همراه ما باشید تا نکات مهم جدیدی را در اختیار شما بگذرایم.اتاق پذیرایی و نشیمن یکی از مهمترین قسمت های داخلی منزل به شمار می رود که زیبا و جذاب بودن آن اهمیت زیادی دارد. نحوه چیدمان مبل ها و وسایل تزیینی در این قسمت خانه تاثیر زیادی در جذابیت آن ایجاد می کند. علاوه بر این استفاده از جدیدترین مدل های پرده سالن پذیرایی یکی دیگر از ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل 2017 می باشد. تصاویر زیر نمونه هایی از این ایده ها را به تصویر کشیده است.
مبحث چیدمان دکوراسیون خانگی
البته ااین را هم باید اضافه کرد که یکی از قسمت های مهم منزل, آشپزخانه می باشد. در طراحی آشپرخانه های امروزی علاوه بر زیبایی و جذابیت, موارد دیگری نظیر کاربردیتر بودن فضا نیز در نظر گرفته می شود. نور پردازی, استفاده از کابینت های کلاسیک و زیبا و … نمونه هایی از تفکرات خوب طراحی آشپزخانه زیبا می باشد. در ادامه تصاویری از  ایده های دکوراسیون آشپزخانه 2016 را دید.این آپارتمان لوکس در مسکو که توسط Geometrix ساخته شده است.

این یک نمونه برای ایده های طراحی داخلی جالب و خلاق است. در اینجا شما می توانید تصمیم گیری طراحی داخلی برای اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق خواب میهمان، آشپزخانه محل غذاخوری و دفتر خانه را ببینید.سبک معاصر در جه یک جدید دکو هنر مدرنیته با عناصر از قسمت باروک و مینیمالیسم است.
مبحث چیدمان دکوراسیون خانگی
در نظر داشته باشید که رنگ های مهم سیاه و سفید با بعضی از عناصر نرم های چوبی تیره و همچنین لمس از فلز و شیشه می باشد.کف و سقف روشن را اجازه می دهد تا مبلمان سیاه و چراغ به خلاف بقیه از داخل کشور می باشد.برخلاف تصور عامه، تعداد دکوراتورهای داخلی به طور کل بیشتر از آن است که همه فکرمی‌کنند و حتی برخی از آنان در زمره مشاهیر دنیای امروز هستند، گرچه شاید به مشهوریت طراحان مد و یا هنرمندان دیگر رشته‌ها نباشند، اما با این وجود بسیاری از طراحان داخلی از راه طراحی درآمد بسیار بالایی نیز کسب می‌کنند

  • ۹۵/۱۲/۰۵
  • امین رضایی