جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

جام جهانی روسیه یکی از اتفاقات جالیبی می باشد که در این چند روز اخیر ششکل پرفته است و بسیار جذاب می شود همانطور که می دانید قرعه کشی جام جهانی هم بالاخره پایان یافت و ایران در گروه مرگ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت! اما یکی از مهمترین حواشی پیش از شروع مراسم قرعه کشی مربوط به پوشش ماریا کوماندنایا بود که پخش این مراسم در ایران تا حد زیادی وابسته به پوشش وی بود که در نهایت نیز اتفاقات جالبی افتاد و ماریا، بخاطر ایرانی‌ها پوشش خود را رعایت کرد!

ماریا، بخاطر ایرانی‌ها پوشش خود را رعایت کرد!

ماریا کوماندنایا، جعبه روسیه‌ای قواعد قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که چالشی با کاربران ایرانی فضای مجازی در خصوص نوع لباسش برای مناسک داشت، در مناسک مرموز سمبلیک قرعه‌کشی با سؤال خبرنگار رادیو آلمان مواجه شد.

این خبرنگار در خصوص لباس محفظه تشریفات قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ از او سؤال پرسید که وی در پاسخ گفت: لباس من سورپرایز است و نمی‌توانم چیزی بگویم و فیفا اجازه نمی‌دهد. فقط رنگ لباس من سبز است. من به پیرامون هم اهمیت نمی‌دهم و هر چیزی هم باشم، من خودم هستم.

البته بدون شک باید از سردار آزمون هم تشکر کرد که با پیام خود از ماریا درخواست کرد تا بخاطر مردم ایران به پوشش خود توجه ویژه ای داشته باشد!

ماریا، بخاطر ایرانی‌ها پوشش خود را رعایت کرد!

برخلاف برخی شایعات از اخبار گستردن سرایت شده این مجری روسی نامی از ایرانی‌ها نبرد و شکایت مستقیمی نسبت به واکنش آنها نداشت. ماریا کوماندنایا جعبه روس تشریفات قرعه کشی پیاله جهانی ۲۰۱۸ روسیه ساعتی پیش در صفحه رسمی خود در توئیتر با ابراز رضایت و نارضایی بشاست از این خبر که در پارس عادات قرعه کشی در فارس عوعو بی سانسور رخ داده است، نوشت که آیا اکنون راضی شدید؟

ماریا، بخاطر ایرانی‌ها پوشش خود را رعایت کرد!

مطمئنا شمار زیادی از مردم کشورمان با مشخص شدن نهایی هم گروه های ایران در جام جهانی برای خرید تور روسیه اقدام خواهند کرد!

  • ۹۶/۰۹/۱۱
  • امین رضایی