جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰
استفاده از محصولات نوین و همگام شدن با تکنولوژی های روز باعث شده تا ما تغییرات بسیار خوبی را در زندگی و پیرامون خود شاهد باشیم، استفاده از محصولات جدیدی که تا حد بسیار خوبی می تواند آرامش و ایمنی را برای ما بالا ببرد ، در ادامه با وبلاگ جدیدترین اخبار همراه باشید تا به نسل جدید پکیج های دیواری بپردازییم.
با نزدیک شدن به فصل سرما بسیاری از در پی استفاده از وسایل گرمایی هستند که بالاترین بازده را با هزینه کم داشته باشد. تاریخچه این وسایل به سال های اولیه زندگی انسان می رسد به طوری که انسان برای حفاظت خود از سرما از آتش استفاده می کرد و سوخت آن را از چوب موجود در طبیعت استفاده می کرد.اما بعدها با شناخت و کاربرد سوخت های فسیلی به سمت ساخت و طراحی وسایلی دست زد که از هر نظر این کار را به بهترین شکل انجام دهد، در این زمان ظاهر این وسایل هیچ اولویتی نداشت برای همین شکل ها معمولا ظاهری جالبی نداشت. اما امروزه با بالا رفتن آگاهی و سطح دانش جامعه بشری و تغییرات نیازی آن ها تحولات عجیبی در این حوزه بوجود آمده است، مهندسی مکانیک و طراحان با بازبینی مجدد این وسایل توانسته اند مشکلات بسیاری را با هزینه های بسیار پایین مرتفع سازند برای مثال رادیاتور و پکیج دیواری ماحصل مهندسی نوینی است که به طور صحیح حرارت و گرما را در کل فضای ساختمان به طور یکدست پخش می کند و از طرفی بازده بسیار مناسبی را ما از آن شاهد هستیم به طوری که می توان گفت برای بسیاری از ساختمان این بهترین گزینه می باشد.طریق پخش حرارت در فضای خانه نیز بسیار اهمیت دارد تنها استفاده از رادیاتور و پکیج دیواری نمی تواند مشکلات شما راحل کند بلکه طریقه گذاشتن رادیاتور در منزل و یا در روش های جدید قرار دادن لوله ها در کف می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. تاثیر رادیاتور و پکیج دیواری بر اقتصاد خانواده

از طرفی برای افراد نکات دیگری نیز وجود دارد که باید آن ها را در نظر گرفت مانند اینکه با کوچک شدن فضای خانه طراحی و زیبایی پکیج دیواری و رادیاتورها بسیار اهمیت دارد، قرنیزهای حرارتی یکی دیگر از این ابزارها هستند که در بدنه ساختمان کار می شود، در ادمه قصد داریم تا شما را با این وسایل و تجهیزات نوین بیشتر آشنا کنیم،سالانه نمایشگاه های زیادی در سراسر دنیا برگزار می شود و محصولات جدید را معرفی می کنند برای مثال رادیاتور انرژیک یکی از این محصولات می باشد که در میان خریداران و سازندگان به جایگاه مناسبی دست یافته است.پس با بخش فناوری zcode همراه ما باشید تا شما را با قسمتی از برنامه نمایشگاه آشنا کنیم و تاثیر رادیاتور و پکیج دیواری بر اقتصاد خانواده را مورد توجه قرار دهیم. از پکیج می توان درخصوص گرم کردن آب مصرفی قوم و حتی آبگرم مورد نیاز شوفاژ کاربرد نمود در گذشته بوجه های بسیاری جهت گرمایش تولیدی بوسیله ی موتورخانه ها هزینه می شد. جمع بر هزینه ، سوخت و نگهداری آنها عمل سخت و لمحه بری بود. تعمیرات پکیج بسیار آسان تراز یک موتورخانه با حجم بزرگ و پیچیده میباشد. همچنین در استعمال هزینه ها بسیار سهم جویی می شود. پکیج ها فضای کمی اشغال مینماید، مخصوصا پکیج های دیواری. راندمان بالایی دارند . هر تنها از پکیج جداگانه ای استفاده می کند که این سبب خلاصی بی همتا های مسکونی می شود.

 تفوق های بیشمار پکیج دیواری سبب محبوب شدن آنها در ارگان های اجرایی هم شده است. به شکلی که این روز ها کمتر کاربرد از موتورخانه ها مشاهده می شود. راندمان بالا و استفاده بهینه گاز از عوامل موثر در استعمال از پکیج دیواری در شرکت ها و آلت های اجرایی است که استفاده از این آلت را توسعه بخشیده است. ایمنی فوق العاده و عدم اشغال فضای زیاد، مستقل بودن هر بی مانند مسکونی همچنین رضایتمندی کاربرد کننده ها از عملکرد پکیج دیواری عقبا جای تردید باقی نمی گذارد که استعمال از این ابزار در واحدهای تجاری و منازل بسیار به مزد است.   پکیج دیواری فن دار که معتبرترین و استانداردترین نوع پکیج در دنیا می باشد، اضافه بر خاطرجمع گرمایش محل کار یا منزل که شفاعت رادیاتور یا گرمایش از کف جلد غشا چهره می گیرد، آبی گرم و بهداشتی را نیز در کوتاهترین گاه در اختیار استعمال کننده ها ثبات می دهد. همچنین با ترکیب پکیج دیواری با کولر گازی بواسطه ی یک کویل آب گرم می توان افزایش بر استعمال بهینه ی انرژی، گرمایش فوق العاده و ارزانی حیث مصرف کننده فراهم ساخت. در این حالت هنگامی پکیج شروع به جد می کند که نیاز به آب گرم باشد، این عملیات به بشره اوتوماتیک انجام می شود . هنگامی که شیر آب گرم باز می شود ، سنسور فشار ،مشعل را روشن می کند و بعد از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود.این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک صادر می شود .مبدل حرارتی ثانویه پوسته- لوله فورا آب گرم را تولید می کند. Image result for ‫پکیج‬‎
پکیچ دارای قابلیت های بسیاری است از قبیل راندمان فراز و کاربرد بهینه سوخت گاز، از دیگر عواملی میباشند که دستگاههای اجرایی را نیز تشویق به توسعه استعمال از پکیج دیواری می نماید. پکیج دیواری، که فقط نوع فن دار آن از نظر استانداردهای معتبر دنیا تایید می گردد، افزون بر تامین گرمایش درون خانه یا محل تجاری، از راه رادیاتور یا فن کوئل یا گرمایش از کف، آب گرم بهداشتی را نیز بشکل فوری در اختیارمصرف کننده تثبیت می دهد. همچنین ترکیب این ابزار با کولر گازی از راه یک کویل آب گرم، می تواند علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، گرمایش مطبوع تر و ارزانتری را برای مصرف کننده مهیا سازد.وظیفه پکیج دیواری در فصل زمستان متفاوت است. چون افزون بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتور و مدار های گرم کننده را نیز گرم نماید. در این سیستم اولویت با آب گرم مصرفی است. وقتی شیر آب گرم باز می شود. سنسور برقی مدار رادیاتور را تا زمانی که آب گرم مصرفی باز است قطع می نماید. اما این موقت است و با بسته شدن شیر آب گرم مدارآبگرم رادیاتور وصل می گردد. به این گونه همیشه آب گرم به جلد غشا چهره آنی در دسترس است. پکیج شوفا‍ژ دیواری دستگاهی است کوچک و جمع وجور با ابعاد مختلف که درخصوص یک بی همتا سه خوابه ۷۴*۴۰*۳۰ سانتی متر می باشد انرژی مصرفی پکیج به شکل معمول ۱۳۰ وات برق(به اندازه دو عدد لامپ ۶۰ وات) و کمترین استعمال گاز و بازدهی در حدود ۹۵تا ۱۰۸ درصد را دارد دستگاهی به این کوچکی در بالاترین کیفیتهای اروپایی همچون آریستون و ایساتیس تولید و قابلیت آسوده دل آبگرم بهداشتی مصرفی ساختمان و همچنین گرمایش ساختمان به کمک رادیاتور و یا گرمایش کفی را داشته و این دو نوع آب بشکل مدار کاملا” علی حده از یکدیگر در دو تطور گرمایی تولید میشود. بطور کلی پکیج ،یک موتورخانه کامل با بالاترین بازدهی و کیفیت و با کمترین استعمال انرژی و فضا می باشد از نظر خطر پذیری هم بدلیل مصرف استانداردهای مطلق اروپایی و خاطرجمع گرمایش با آب گرم و رادیاتور ،خطر پذیری ساختمان پادرمیانی بخاری و آّبگرمکن حذف شده و دیگر هیچ نیازی به آبگرمکن و بخاری در ساختمان نیست.از این نکته نباید چشم پوشی کرد که قوانین و مقررات سختگیرانه ای را در صنعت ساختمانی وجود دارد که باید این موارد رعایت شود تا ساختمان از ضریب امنیت بالاتری برخوردار شود. Image result for ‫پکیج‬‎

مزایای پکیج های دیواری

  • راندمان احتراق پکیج های گرمایشی نسبت به سیستم حرارت مرکزی بین دو تا سه مواجه نزد اکثر است و این بدان معناست که برای تولید مقدار پایدار انرژی گرمایشی، مقدار استعمال گاز در سیستم حرارت مرکزی دو تا سه روبه رو بسیار از پکیج گرمایشی می باشد.
  • در مواقع استفاده از پکیج گرمایشی نیازی به لول کشی های قطور سیستم حرارت مرکزی شوفاژ از موتور خانه تا رادیاتور های شوفاژ واحدها و پرت حرارتی لوله های مربوطه درطول مسیر نمی باشد.
  • در پوست اجرای لوله کشی گاز مستقل و کنتور گاز جداگانه از باب هریک از واحدهای ساختمان، استخلاص یاد شده از نظر هزینه گاز مصرفی هم ایجاد میشود.
  • استقلال واحدهای ساختمان از نظر بی نیازی به موتور خانه و هزینه های سرویس و نگهداری آن.
تاثیر رادیاتور و پکیج دیواری بر اقتصاد خانواده

نحوه عملکرد پکیج دیواری

در قسمت بالای مشعل هر پکیج، لوله‌هایی وجود دارند که از یک سمت آنها آب سرد وارد و از سمت آخرت آنها آب گرم خارج می‌شود. این لوله‌ها به پوست مجتمع طوری طراحی شده‌اند که به نحو مطلوب به دمای تعیین شده بر روی پکیج برسند و همچنین طراحی آنها به نحوی است که آب گرم به جلد غشا چهره یکنواخت وساطت پکیج فارغ البال شود. در مسیر لول یک سنسور عرف کاربرد یا فلوسوئیچ تثبیت دارد که به منظور امتیاز باز شدن شیر آب گرم در پکیج نصب شده است. با باز شدن شیر آب گرم، سنسور عادت آب را امتیاز داده و آنی دستور صریح شدن قندیل چراغ و پمپ را می دهد و تا لحظاتی بعد آب گرم از پکیج به خروجی شیر می‌رسد. در برخی از انواع پکیج‌ها مخزن کوچکی جهت نگهداری مقدار کمی آب گرم هستی و عدم دارد. در آخر باید گفت نسل جدید رادیاتورها تغییرات بسیار زیادی را نسبت به نسل های گذشته خود دارند و در این رادیاتورها تمام قوانین مهندسی به جزئیات بیشتر صورت می پذیرد به طوری که برای بسیار از ساختمان ها این بهترین گزینه می باشد، سایت های بسیار زیادی هستند که می توانید اطلاعات فنی مناسب تری را دریافت کنید ، سایت رادیاتور 2000 یکی از بهترین مراجع در این زمینه می باشد.

منبع: http://zcode.ir
  • ۹۶/۰۹/۰۹
  • امین رضایی