جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

در جدیدترین اخبار امروز قصد داریم تا شما را با المان ها و یا در اصطلاح مبلمان شهری آشنا کنیم. مبلمان شهری یکی از ابزارهای مناسب برای بالا بردن رشد اجتماعی است، از این مبلمان ها می توان در بسیاری از جاها استفاده کرد و علاوه بر آن رفاه را نیز بر بدنه جامعه منتقل کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

این پروژکتور قابلیت استفاده برای روی لامپ های POWER LED را مهیا می نماید این پروژکتور در کنار رفلکتوری که همراه خود دارد می تواند نوری که مورد انتظار شما می باشد را فراهم نماید. جنس بدنه پروژکتورهای LED را از فلز آلومینیوم می سازند تا بتواند حرارتی را که به دلیل پخش نور از خود ساتع می کند زا با محیط مبادله کند. جنس شیشه هایی که برای پروژکتور استفاده می شود را طوری طراحی می کنند که چشم ها را آزار ندهد و نور را به طور کامل پخش نکند و توانایی این را داشته باشد که در مقابل حرارت و گرما مقاوم باشد.این پروژکتور دارایی کارایی های بسیار بالایی می باشد و در فضاهای بسیار بزرگ مثل استادیوم های ورزشی و زمین های کاربرد های بسیار زیادی دارند. از دیگر کاربردی هایی که می توان برای این پروژکتور نام برد این است که از این پروژکتور مانند مبلمان شهری برای زیبا سازی محیط مورد نظر استفاده می شود. در ادامه با اخبار صنعتی ما همراه باشید تا شما را با استفاده از مبلمان شهری برای بالا بردن سطح رفاه جامعه آشنا کنیم.

مبلمان شهری


این دستگاه مدرن برتری های بسیار زیادی نسبت به نمونه ها قدیمی که از لامپ های رشته ای و قدیمی در انها استفاده می شد را دارد. این پروژکتور در کنار تمام مزایای که دارد دارای طول عمر فوق العاده بالایی می باشد که به عنوان یکی از برترین مزایای این |روژکتور شناخته می شود. به جرات در مورد این پروژکتور می توان گفت که این پروژکتور در مقابل پروژکتور های معمولی، ده برابر بیشتر عمر خواهد کرد. اگر قصد دارید که پروژکتوری نصب نمایید که تا زمان بسیار طولانی نگرانی شما را برای تعویض پروژکتور برطرف سازد، پروژکتور LED می تواند کاملا برای شما مناسب باشد. این پروژکتور های نور ثابتی دارند و با مرور زمان نورهای آن کم یا یکبار تمام نخواهد شد. با کم شدن نور این لامپ زمان تعویض این پروژکتورها مشخص خواهد شد. مطلب بسیار مهمی که در مورد این پروژکتورها وجود دارد این است که شما با نصب این پروژکتورها در مصرف برق به میزان 80 درصد صرفه جویی خواهید کرد و این روند در حالیت صورت می گیرید که نور دستگاه پروژکتور حتی ذره ای کم نور یا بی کیفیت نخواهد شد.این پروژکتور ها به دلیل این که در ارتفاع بالای نصب می شوند، باید دارای وزن کمی می باشند تا حمل آن آسان باشد هم بتواند تا ارتفاع بسیار زیادی آن را بالا برد و در ماکن مورد نظر نصب کرد. کارکرد این پروژکتورها در دماهای پایین بهتر خواهد شد و کاملا سبک و پورتال می باشد. مبلمان شهری

نوری که از این پروژکتورها خارج می شود کاملا سفید و درخشان می باشد و کاملا بی نقص می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی است. این پروژکتورهای فضای دیداری را بسیار راحت می کنند و این مورد یکی از مهمترین مواردی می باشد که از این پروژکتورها برای برای استادیوم ها و زمین های ورزشی استفاده می نمایند. نور این پروژکتور به گونه ای می باشد که تماشاچی ها در زمان شب احساس روز را می کنند. در طراحی این پروژکتور از موادی بهره گرفته شده است که به هیچ وجه از سرب و جیوه بهره گرفته نشده است و در لامپ های این پروژکتور از فناوری LED استفاده شده است کاملا سرب و جیوه حذف شده است و


 ]مبلمان شهری


یکی از مهمترین معایبی که در پروژکتورهای قدیمی وجود داشت این بود که این پروژکتورها با فعالیت خود گرمای بسیار زیادی را تولید می کند و انرژی الکتریکی که دریافت می کرد را تبدیل به گرمای بسیار زیادی می کردند و محیط پیرامون خود را بسیار گرم می کردند. پروژکتورهای LED به دلیل اینکه مصرف برق کمتری دارند طبیعتا گرمای بسیار کمتری را نیز تولید می نمایند.

منبع:

http://zcode.ir

 

  • ۹۶/۰۶/۲۰
  • امین رضایی