جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

ژاپن یکی از کشور هایی است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد این کشور از نظر فرهنگ و تاریخ بسیار غنی می باشد و تجربه ی سفر به این کشور بسیار لذت بخش می باشد زیرا که این سرزمین یکی از خاص ترین سرزمین های دنیا می باشد. در ادامه در مورد مواردی که باید قبل از سفر به ژاپن بدانید بیشتر صحبت خواهیم کرد.


اطلاعات مهم قبل از سفر به ژاپن

اطلاعات مهم قبل از سفر به ژاپن

اطلاعات مهم قبل از سفر به ژاپن

اگر دوست دارید که سفری بدون نگرانی داشته باشید و از تمام مزایای سفر خود بهرمند شوید باید حتما قبل از سفر از اطلاعات سفر به کشور ژاپن بهره بگیرید. قبل از سفر به هر کشوری باید در مورد جزییات آن کشور اطلاعات زیادی کسب نمایید برای همین منظور قبل از سفر باید اطلاعات طبقه بندی شده ای در دست داشته باشید.ژاپن کشوری است که دارای جاذبه های گردشگری بسیاری زیادی می باشد که باید قبل از این تصمیم بگیرید به این کشور سفر کنید در مورد ان اطلاعات مناسبی کسب نمایید. در ادامه قصد داریم شما را با اطلاعات مهم قبل از سفر به ژاپن آشنا کنیم.


از وسایل نقلیه استفاده کنید

اتوبوس‌ها از نظر اقتصادی گزینه‌ای مناسب‌تر در رابطه با  قطار‌ها هستند. اتوبوس‌ها کاهشی در قیمت‌ها به وجود می‌آورند، اما وقت سفر ازدیاد می‌یابد. به‌عنوان مثال سفر با قطار از شهر توکیو به اوساکا ۲ ساعت است، اما همین مسیر با سرنشین ۱۰ ساعت خواهد بود. شما با پرداخت ۲۹۱۰۰ ین (۲۸۴ دلار) می‌توانید کارتی دریافت کرده و طی ۷ روز به دفعاتی نامعدود با قطار سفر کنید، اما این مقدار بی حد بیشتر از هزینه‌ی سفر با مسافر است. اگر زمان دارید، با خودرو سفر کنید.

اطلاعات سفر به ژاپن
دیدار از چرخ و فلک تموپوزان

این چرخ و فلک در اوزاکا جای دارد و ۱۷ دقیقه طول می‌کشد تا سوار بر آن، کامل دورش را بچرخید. از بالای آن همه‌ی شهر اوساکا دیده می‌شود. بین سال‌های ۱۹۹۷ و ۱۹۹۹ بلند‌ترین چرخ و فلک عالم محسوب می‌شد. هم این چرخ و فلک در نزدیکی بزرگ‌ترین آکواریوم گیتی جای دارد. آکواریوک کایوکان  در اوساکا جای دارد.

دانستنی های ژاپن
پرواز هوایی

پروازهای متعددی از گذرگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد ژاپن اعمال می‌گیرد. لوفت هانزا، ترکیش ایرلاین، امارات ایرلاین و قطری از همه خطوط هواپیمایی هستند که از ایران زمین به کشور ژاپن در آمدوشد هستند. قیمت بلیط هواپیما نیز بسته به ایرلاین انتخابی شما، نوع کلاس پروازی و موارد دیگر متغیر است. مدت‌زمان سفر آسمانی از تهران به توکیو تقریباً 10 دقیقه است. همچنین فرودگاه بین‌المللی توکیو با نام هانه‌دا در منطقه اوتا و گذرگاه بین‌المللی ناریتا دو گذرگاه حقیقی توکیو هستند.

دانستنی های ژاپن
غذا و نوشیدنی های دلچسب

در ژاپن گونه ها رستوران‌ها با غذاهای گوناگون و قیمت‌های گوناگون یافت می‌شود ولی اگر شما از جمله افرادی هستید که به غذاهای ژاپنی وجد دارید، اعلام می‌کنیم گونه ها سوشی، غذاهای دریایی یا سبزی‌های خوراکی به حالت سرخ‌شده و سوخاری تمپورا، مرغ‌های کبابی یاکیتوری، کوفته‌های برنجی اونگیری، نودل‌های ژاپنی ادون و عسل آماناتو را دست کم برای یک‌بار تجربه کنید چرا که طعم غذاهای ژاپنی یکی از تجربه‌های منحصربه‌فرد سفر شما خواهد بود. نه‌تنها خود غذا که نحوه‌ی صرف غذا و نوشیدنی در ژاپن آیین و فرهنگ‌ خاص بشخصه را دارد که تحصیل آن‌ها می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد.

دانستنی های ژاپن

  • ۹۶/۰۵/۱۰
  • امین رضایی