جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

با پیشرفت تکنولوژی و روند سریع پیشرفته شدن دستگاه های الکترونیکی قابلیت های جدید بر روی تلفن های جدید پیش بینی شد که برای دوام و مقامت آنها بسیار مفید است. فرد کابرد در کنار استفاده از قابلیت های نرم افزار مناسب خواستار این است که یک سخت افزار ا در برابر خطرات و صدمات احتمالی کاملا مقاوم باشد. در ادامه در مورد تست خم شدن در گوشی های سونی بیشتر خواهیم گفت.

تست خم شدن برای گوشی های سونی

 


نمایشگر 4K این گوشی ذکی در تست آجل به مدت ده نفس در مستوی شعله‌ی فندک مداومت پیله می‌کند و پس از آن پیکسل‌های نمایشگر خاموش می‌شوند. حتماً پیکسل‌های آرام شده به‌سرعت به حالت مقدماتی برمی‌گردند و این یک ترجیح قلمداد می‌شود؛ چون در شرایطی که بخواهید با به کاربستن گرمی اسباب را فقره سبب تعمیرات باز کنید، در اثر هرم پرتو آسیبی به نمایشگر نبیه نخواهد شد. البته در این تست یک لکه‌ی آبی‌رنگ در محل ارتکاب گرمی به مدت چند متعلق روی نمایشگر جاودانه می‌ماند؛ اما نهایتا از بین می‌رود. حیات لایه‌های گوریلاگلس ۵ در دو طرف گوشی و نیز لبه‌های پلاستیکی دستگاه، دلیل می‌شود این محصول تست خم شدن را هم با نصرت و شکست بگذراند. در این ویدیو پس از واقف کردن تنگی برای تست خم شدن،  تقریبا به چگونگی اولیه‌ی خود بازمی‌گردد.
این گوشی با مقام ی مرارت ۶ خط و خش جزئی برمی دارد و مقام ی عنا ۷ خط و خش ژرف روی این گوشی بر جای خواهد گذاشت. این یعنی استقرار واسپردن گوشی در جیب و اصابت سکه و کلید ها با آن هیچ آسیبی به این مطلع نخواهد کرد. بند لاستیکی بسیجیدن شده در کناره های گوشی باعث می شوند این وهله بر تست خم شدن را با موفقیت بگذراند. حکماً باید التفات داشته باشید که در ویدیوی تست پافشاری اکسپریا ایکس زد پریمیوم، یک کاتر به راحتی به بخش پلاستیکی کناره های گوشی بلا مسبوق می کند

  • ۹۶/۰۵/۰۵
  • امین رضایی