جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

امروزه فعالیت در هر حوزه ای نیازمند ایمنی لازم و کافی برای شروع آن است. ساختمان سازی نیز از ان جهت که قرار است عده ای در آن ساکن شده و زندگی کنند باید ایمنی لازمه را داشته باشد. صنایع پوششی که در ساختمان سازی استفاده می شود، یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی است که هم ایمنی را بوجود آورده و تهیه می کند و هم زیبایی را به همراه خود دارد.

امروزه برای اینکه فضایی مناسب برای کار یا زندگی داشته باشیم باید با استاندارد های روز دنیا محیط اطرافمان را تجهیز کنیم تا هم جنبه ی مدرن داشته باشد هم اینکه در برابر خطرات و خسارات احتمالی مقاوم باشد. این مورد در بحث ساختمان موجب می شود که فضای سازه شما تا چندین سال بدین هیچ صدمه و آسیبی دوام خود را داشته باشد.

در این بخش از سری مقالات آموزشی می خواهیم شما را با کسب و کاری آشنا کنیم که تقریبا در تمامی ایام سال و حتی در زمان رکود بازار فعالیت خود را پیگری می کند، زیرا هر چیزی که به صنعت ساختمان سازی مربوط باشد، همیشه در حال فعالیت و بدون توقف است، لذا صنعت پوشش ساختمانی می تواند باعث اشتغال افراد زیادی شده و بطور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کند؛ با میهن کار همراه باشید.

صنایع پوششی ساختمان
صنایع پوششی ساختمان

کفپوش پلی یورتان

این ماده ی کاربردی از دو قسمت تشکیل شده است که دوام و استحکام بسیار بالایی دارد و این استحکام هم جنبه ی مکانیکی دارد  و هم جنبه ی شیمیایی را دارا است. پس از اینکه این پوشش را بر روی سطح مورد نظر اعمال کردید از این مورد خاط جمع باشید که لایه ای بسیار محکم و ویژگی های ضربه پذیری فوق العاده زیادی را بر روی سطح مورد نظر اعمال کرده اید.

این پوشش کاملا غیر قابل نفوذ می باشد و هیچ گونه روزنه یا راه نفوذی به داخل یا بیرون ندارد و کاملا یکنواخت و یکپارچه می باشد. به موجب جرم پذیری این محصول کاربردی، از پلی یورتان برای محیط های بهداشتی و بیمارستانی زیاد استفاده می کنند زیرا که بهترین گزینه برای این گونه مصارف می باشد.

کاربردپوشش پلی یورتان

این پوشش کاملا مستحکم و مقاوم در برابر تمام ضربات و خط و خش احتمالی می باشد و در کنار استحکام و پایداری فوق العاده خود بسیار منعطف و قابل انعطاف می باشد. تمام این موارد سبب شده است که در بسیاری از محیط هایی که نیاز به پوشش و عایقی خاص هستند مورد استفاده قرار گیرد و مسئله ای بسیار کاربردی شود. از جمله این فضاها می توان به گالری ها و سالن های ورزشی اشاره نمود.

از دیگر مصارفی که می توان در مورد پوشش پلی یورتان نام برد این است که از این عایق پوششی می توان بر روی کفپوش اپوکسی استفاده کرد و آنرا در مقابل تمام نورهای مستقیم خورشید و گرمای احتمالی آن محافظت نمود. این پوشش نه تنها باعث مقاومت در مفابل خورشید می شود بلکه از تمام صدمات احتمالی رو کفپوش نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد.

کفپوش پلی یورتان
کفپوش پلی یورتان

قسمت های تشکیل شده ی پلی یورتان

این پوشش از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و دوبخش اصلی این پوشش از رزینی و سخت کننده شکل گرفته است که همین دو مورد به تنهایی قادر هستند که در برابر بسیاری از صدمات مستحکم باشند و اجرای یکنواخت این دو بخش موجب می شود که بعد مدت زمان بسیار اندکی پایدار شوند.

تنها موارد بالا مزایایی این پوشش فوق العاده نیستند بلکه این پوشش می تواند بار بسیار زیادی را بر روی خود متحمل شود و به آسانی نظافت شود. از جمله محاسنی که در مورد این پوشش می توان نام برد این است که این عایق طول عمر و مقاومت بسیار بالایی دارد و در رنگ ها و شکل های متفاوتی عرضه می شوند.

عایق آب بند

این پوشش پلیمری ساخته شده بر پایه ی رزین می باشد که متشکل از دو جز کاربردی صنعتی می باشد. ساختار آب بند از دو تا جز رزین سخت کننده و ملات پایه معدنی ساخته شده است. با ترکیب این چند ماده با هم و استفاده از بخش سومی که پلیمری می باشد شما این امکان را خواهید داشت که بر هر سطحی که این عایق را اعمال کنید از نفوذ هر گونه نم یا رطوبتی جلوگیری به عمل خواهید آورد.

این محصول نه تنها سطوح مورد نظر را آب بند می کند بلکه در برابر تمام فشارهای احتمالی مستحکم خواهد بود. حتی در برابر فشارهای منفی نیز استوار می باشد.

از این محصول برای استفاده ی وسیع بر روی مخزن های آب و استخر های پهناور انجام می گیرد.حتی می توان برای شکستگی های بتنی و آب بند کردن ترک های سطوح مورد نظر استفاده نمود. از جمله مزایایی دیگر این محصول می توان به مقاوم بسیار بالای آن در برابر نورخورشید و دوام بالای اشاره نمود.

امیدواریم تا همین جا هم توانسته باشید به اهمیت بالای صنایع پوششی ساختمان پی برده باشید.

ضد حریق

پوشش این محصول با رنگ های عادی فرقی ندارد اما تمایز اصلی آن زمانی مشخص می شود که در برابر حرارات بالا وآتش سوزی قرار میگیرد. ویژگی این پوشش این است که در زمان آتش سوزی متورم می شود و از وارد شدن حرارت مستقیم به سازه جلوگیری می کند.

ضد حریق
ضد حریق

ضد حریق های متورم شونده نسبت به ضد حریق های معدنی از هزینه انسانی کمتری برخوردار هستند و سهولت در انجام آن بسیار بیشتر است. از ویژگی های دیگر این ضد حریق می توان به این نکته اشاره کرد که این پوشش کاملا با میط زیست سازگازی دارد و هیچ صدمه ای به به محیط زیست نخواهد زد.

گفتنی است ضد حریق عکاظ نیز از برترین پوشش های ساختمانی این شرکت محسوب می شود که می توانید جزئیات آن را در سایت عکاظ خاورمیانه مشاهده کنید.

منبع: http://www.mihanwork.com

 

 

  • ۹۶/۰۳/۲۲
  • امین رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی