جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

بسیاری از اقامتگاه های 5 ستاره جدید آنتالیا در منطقه لارا ساخته شده اند؛ این منطقه نزدیک ترین منطقه به فرودگاه آنتالیاست. خوراک های ترکی یکی از پرطرفدارترین غذاهای دنیا به شمار می روند. البته مشکلی برای پیدا کردن رستوران و یا هتلی که غذاهایی در سبک های دیگر سرو کند وجود ندارد. در ادامه با وبلاگ خبر جدید هماره ما باشید تا نکات مهمی را در ختیار شما بگذاریم.بعضی از غذاهای ویژه این منطقه عبارتند از: Sac kavurma (خوراک گوشتTandir Kebab (کباب تنوری)، حلوا، Kolle (ترکیبی از انواع غله و آبمیوه ها)، و Tomato cive (خوراکی تهیه شده از گندم و گوجه).کِمر در فاصله 43 کیلومتری و در ضلع جنوب غربی آنتالیا و در نزدیکی کوه های توروس واقع شده است.

دانستنی های گردشگری در آنتالیا

جمعیت کمر در خوش بینانه ترین حالت به 10.000 نفر می رسد و طول سواحل آن 52 کیلومتر است. اصلی ترین جاذبه گردشگری این منطقه، طبیعت فوق العاده آن است. به هم رسیدن دریا، جنگل و کوه در این منطقه، محیطی دلنشین ایجاد کرده است. بسیاری از اقامتگاه های لوکس آنتالیا در این منطقه ساخته شده است.برای رسیدن به سیده باید 68 کیلومتر در جاده آنتالیا به سمت آلانیا و بعد از آن چند کیلومتری به سمت جنوب رفت. این شبه جزیره تاریخی دقیقاً در کنار سواحل دریای مدیترانه واقع شده است.

دانستنی های گردشگری در آنتالیا

بخش قابل توجهی از هتل های ساحلی آنتالیا در این منطقه قرار دارند. شاید بسیاری از گردشگران ترجیح دهند در یکی از بخش های دیگر آنتالیا اقامت داشته باشند، اما بازدید از این شهر تاریخی به همه گردشگران توصیه می شود. پارک ساحلی کنیالتی مخصوص کسانی است که ترجیح می دهند در نقطه ای نزدیک به مرکز شهر به تفریح بپردازند. شنا در منطقه امن دریا، استفاده از امکانات بازی های آبی، پینت بال، گلف و اسب سواری، از جمله امکاناتی است که در دسترس گردشگران قرار دارد.

  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • امین رضایی