جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

راهسازی در ایران

 براساس اطلاعیه رتق وفتق کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، انجمن راهسازی گفتند: آیا امروز که خیابان 30 تیر به پیاده‌ راه دگرسانی شده، وقتی که از شهروندان تلف می‌شود تا از این گذرگاه گذار کنند در نظر رنجیده شده؟ مشکلاتی که راجع به حساب کسبه به بود می‌آید مدنظر قرار غمگین است؟
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، آشکارگویی کرد: هم اکنون خبر می‌رسد که زیباسازی به فکر پیاده‌راه‌سازی در گرداگرد پهنه شکوفه زار در راستای ساماندهی این عرض است که اگر اینگونه نکهت امید من اخطار می‌دهم که پیاده‌راه سازی در پیرامون عرصه بهارستان و امام خمینی (ره) تبعات سویی خواهد داشت. در ادامه با وبلاگ خبر جدید همراه ما باشید.

راهسازی در ایران

به اعلان پایه خبری پادشاهی راه و شهرسازی به نقل از روابط اشتراکی تنسیق کل راه و شهرسازی فارس، محمدعلی افشانی حاکم شوالیه افزود: به پروژه‌های استان سواره به دلیل کوی خاص و استراتژیک باید گلگشت ویژه‌ای شود.

وی افزود: پروژه اتوبان شیراز - اهواز که بیش مهم است و بین سه استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان مشترک است و می‌تواند در کاهش تصادفات و کاهش هوا بخار سفر و روان‌سازی ترافیک عبوری نقش مهمی ایفا کند.

راهسازی در ایران


شایان ذکر است که در این جلسه دکتر خادمی معاون ایجاد و رونق آسایش راه‌های شرکت ایجاد و رونق آسایش زیر بناهای حمل و نقل کشور در مورد بغاز آتمسفر پروژه‌های اتوبان کوار فیروز آباد، آزادراه شیراز-اهواز، راه و غیرواقعی باب رمان، سروستان - ارسنجان که در نو و قدیم اتفاق کنار گذر شرقی تعبیه مسلط خواهد شد و کمربندی سگال شرق شیراز توضیحاتی را نشان دادن کرد. معاون فنی و رونق آسایش امور زیربنایی دایره مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سرکشی از برنامه راهسازی کنجانچم بر مطمئن و مشوش مراجع کتاب شناسی مالی این طرح از منبع ها جوراجور از یکسر ماخذ دولتی، مصرف از تدارک سرمایه گذاری بخش ویژه و عام و بیع خدمت طالع از سرمایه گذاران تاکید کرد.وی گفت: باید اهتمام شود با جذب منابع اجباری علاقه به ختم و آغاز نقشه های راهسازی ایلام - کرمانشاه عمل کنیم.عبدالهاشم حسن نیا معاون تمشیت راهداری کشور نیز در امتداد اعتراف کرد: ماخذ لازم را راجع به حساب حک واصلاح و روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از صراط ایلام - امین آباد را مطمئن و مشوش می کند.

  • ۹۶/۰۲/۰۴
  • امین رضایی