جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

امروزه چهره شهر شکلی بسیار متفاوت‌تر از قبل را به خود گرفته و رنگ و بوی پیشرفت و رشد تکنولوژی را می توان در آن احساس نمود که به سمت توسعه و رشد هر چه بیشتر گام برمی دارد. شهرهای صنعتی در طول شبانه روز به فعالیت می پردازند و فرهنگ نوینی را از خود منتشر می کنند و حتی می توان گفت که روشنایی های شهر به گونه ای تغییر یافته که شب همچون روزی آفتابی برای شهروندان تداعی می شود.

مبلمان شهری

نکته دیگر که باید بدان اشاره کرد بالا بردن سطح امنیت شهر با استفاده از ابزارهای به‌روز و جدید مانند برج های نوری در میادین و پارک هاست که باعث کاهش انرژی بکار رفته برای تامین این امنیت شده است و هزینه تحمیل شده به بدنه جامعه را نیز کاهش می دهد. از طرفی استفاده از تابلوهای روان و تلویزیون های شهری در سطح شهر باعث اطلاع رسانی آسان به شهروندان شده و اخبار و قایع روز را در کنار تبلیغات روزمره به صورت مستقیم در اختیار آنها قرار می دهد.

مبلمان شهری

در ادامه می خواهیم به معرفی برخی از  این ابزارهای استفاده شده در جامعه بپردازیم:

تابلوهای روان

همه ما با تابلوهای قدیمی سردر مغازه ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه ها آشنا هستیم که سالیان سال تنها فقط یک جمله را نمایش می دادند که علاوه بر تصویر زشتی که در شهر ایجاد می‌کرد، با گذشت زمان نیر چهره شهر را خراب و زیبایی های بصری را به کلی نابود می کرد. اما امروزه تابلو روان led جایگزین بسیار مناسب برای آن تابلوهای قدیمی است که قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و با توجه به لامپ های ال ای دی بکار رفته در آنها از انرژی بسیار کمی نیز استفاده می کنند، بعلاوه رنگ های متفاوت آن چهره و نمای زیبایی را هم به شهرها می دهد.

تابلو روان led

گفتنی است نصب این تابلوها بسیار ساده بوده و برنامه ریزی خاصی ندارد و به راحتی قابلیت تغییر نوشته و متن را در بدنه خود دارد. شما می توانید این تابلوها را در اندازه های متفاوت و با توجه به نیاز خود تهیه کنید. همچنین باید گفت استفاده از این تکنولوژی ها باعث بهبود سطح بالای کسب و کار می شود و امنیت را برای شهروندان به ارمغان می آورد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این تابلوهای LED نیز می توانید به سایت Bright LED Signs مراجعه کنید.

تابلو روان led


تلویزیون شهری

این تلویزیون در دو نوع متفاوت ساخته می شود؛ نوع اول مناسب برای فضاهای باز بوده و در برابر فرسایش آب و باد از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و نور آفتاب را نیز منعکس نمی کند، اما از نوع دوم این تلویزیون ها برای سالن های کنفرانس و سالن های همایش و برای تحت تاثیر قرار دادن هر چه بیشتر مخاطبان استفاده می شود. تقسیم بندی دیگر این تلویزیون ها به صورت offline و online  می باشد که تفاوت اصلی این دو نوع در راه اندازی آنها نهفته است.

تلویزیون شهری

در نوع آفلاین برای راه اندازی تلویزیون از بردهای کنترل خاصی استفاده می شود که تنها برای برنامه ریزی به کامپیوتر احتیاج دارند و برای ادامه کار و پخش فیلم به طور مستقل کار می کنند. استفاده از این تلویزیون های شهری باعث شده تا هزینه تبلیغات نیز به مقدار بسیار زیادی برای کسانی که دارای کسب و کار هستند کاهش یافته و از طرفی در جاده ها و میادین برای رساندن پیام و اخبار نیز از آنها استفاده می شود. بدون شک باید اذعان داشت تلویزیون و مبلمان شهری، تحولی شگرف در حوزه خدمات شهری هستند.

منبع: http://khabar-jadid.blog.ir




  • ۹۶/۰۱/۲۹
  • امین رضایی