جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

سفر به پکن

پکن شهری تاریخی که در واقع باقی مانده امپراطوری پنج هزار ساله بانما و جلوه ای ویژه و خاص می باشد، یکی از زنده ترین و پر جنب و جوش ترین شهرهای چین به شمار می رود، شاید در هیچ یک از شهرهای چین شما نتوانید زیبایی های پکن را پیدا کنید. در ادامه با وبلاگ خبر جدید همراه ما باشید.

سفر به پکن

این شهر بسیار زیبا و تاریخی از ترکیب ساختمان های بسیار مدرن و پیشرفته و آسمان خراش های امروزی و آثار و بناهای تاریخی که روایت از گذشته ی پکن هستند تشکیل شده است، در این شهر شما می توانید مشهور ترین بناهای تاریخی چین را پیدا کنی، شهر ممنوعه یکی از در پکن واقع شده است و بدون شک می توان این بنا را نگینی در آثار باستانی چین و پکن دانست، اگر با هواپیما به پکن سفر کنید، فرودگاه بزرگ این شهر در هنگام فرود هواپیما شما را شگفت زده خواهد کرد، در واقع فرودگاه بین المللی پکن در سال ٢٠٠9 به منظور برگزاری المپیک خیلی سریع و با سرعت بسیار زیادی بازسازی شد و عظمت خاصی پیدا کرد.

سفر به پکن

در پکن تا دلتان که بخواهد امکانات مختلف از مترو، منوریل، تاکسی خطی، اتوبوس و تاکسی دربست وجود دارد که شما می توانید از هر کدام از آنها استفاده کنید و به جای جای شهر به راحتی هر چه تمام تر نقل مکان بکنید. بعدازظرها می توانید به باغ معبد بهشت بروید و شبها در رستوران های پکن شام خود را میل کنید.جای جای پکن سرشار است از دیدنی های مختلف تاریخی و طبیعی است و شما از زیبایی این شهر سیر نخواهید شد، اگر به این شهر خارق العاده سفر کنید بدون شک روح زندگی شرقی را درک خواهید کرد، مردمی که متفاوت فکر می کنند، متفاوت رفتار می کنند، متفاوت می نویسند و متفاوت زندگی می کنند، کافی است که یکبار سفر به پکن را تجربه کنید تا متوجه این حجم از تفاوت گسترده میان چین و دیگر کشورهای دنیا بشوید.

  • ۹۶/۰۱/۱۵
  • امین رضایی