جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

شاید برای شما پیش آماده است که هر موقع اسمی از ویتنام می شنوید به یاد جنگ جهانی می افتید و چیزی دیگری در ذهن شما شکل نمی گیرد. ولی حال بهترین کفش ها و کتونی هایی که در کشور ما ایران یافت می شود ساخت کشور ویتنام می باشند که این مسئله قطب اقتصادی موفق این کشور را به ما نشان می دهد در ادامه با وبلاگ خبر جدید همراه ما باشید.همین تاریخ پر فراز و نشیب و جنگ های فراوان موجب شده که از جنگ یادگاری های بسیاری برجای مانده و این یادگاری ها امروز تبدیل به یک نماد از استقامت مردم ویتنام در برابر استکبار جهانی هستند، در ویتنام موزه و آثار باستانی بسیاری بر چشم می خورد که اکثر آنها مربوط به دوران جنگ ویتنام می شوند، تانک ها و هواپیماهای زنگ زده، سنگر های زیرزمینی و جنگ افزارهای قدیمی از جمله چیز های به جا مانده هستند که از آن دورانجنگ میباشند و امروز به یکی از جاذبه های گردشگری ویتنام تبدیل شده اند.

دانستنی های ویتنام بخش اول


البته باید این را هم در نظر داشته باشید که درست در امتداد رود خانه قرمز پایتخت ویتنام شهر زیبا و رازآمیز هانوی قرار دارد، این شهر که یکی از مهمترین شهرهای ویتنام به شمار می رود بزرگترشین شهر سیاسی و فرهنگی این کشور محسوب می شود، این شهر تاریخی مملو است از ساختمان ها و بناهای باستانی که همگی یادگار جنگ های ویتنام هستند، علاوه بر این جاذبه های تاریخی پارک های بسیار زییا و ده ها جاذبه ی گردشگری دیگر مانند: مقبره هوشی مین، موزه تاریخ ویتنام، موزه ملی، موزه ارتش نیز اشاره کرد.یکی دیگر از شهرهای زیبای ویتنام قسمت و منطقه نهاترنگ می باشد، این تفرجگاه ساحلی محبوب که در یکی از زیباترین خلیج های آسیا در سواحل جنوبی و مرکزی ویتنام واقع شده یکی از مقاصد فوق العاده برای گردشگران به شمار می رو، وجود کناره دریا با شنی زیبا و البته جزایر سرسبز موجب شده که نهاترنگ تبدیل به یک ناحیه ی مناسب برای تفریحات چون شنا در دریا و قایق رانی و انواع ورزش های آبی شود.
دانستنی های ویتنام بخش اول
  • ۹۶/۰۱/۰۵
  • امین رضایی