جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰
در حال حاضر در کل دنیا خبر هی بسیاری منتشر شده که این خبر ها بهصورت مختلف و با موضوعات مختلفی در سایت های خبری می باشند.در ادامه با وبلاگ خبر جدید همراه ما بشید تا خبرهای جدیدی را در اختیار شما بگذاریم.رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به وضعیت معیشت مردم و لزوم پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به بیانیه پایانی این اجلاس اشاره کرد و گفت: بیانیه پایانی اجلاس، بیانیه‌ای بسیار جامع و کامل است و در این بیانیه به موضوعات مختلفی ازجمله فضای مجازی، معیشت مردم و مقابله با دشمنان اشاره‌شده است.

دیدیگاه علمای اسلام

در راستای خبرهای که ما به شما می دهیم توجه داشته باشید که آیت‌الله رئیسی در ادامه به چگونگی پیدایش عزت و اقتدار ملی اشاره کرد و گفت: این عزت و اقتدار از آن آمادگی برای خطر کردن بچه‌های حزب‌الهی است که نباید اشتباه شود چراکه آن‌ها با آمادگی برای جان دادن، خطر کردن، برانگیختگی و مقاومت در برابر دشمن برای ما عزت آفریدند که این موضوع قطعاً مورد تأکید اعضای خبرگان رهبری خواهد بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در کناره اجلاسیه خبرگان رهبری تصریح کرد: اولین نکته در اجلاسیه خبرگان رهبری طرح درماندگی ها و مشکلات مردم بر زبان نمایندگان مردم در این مجلس و همچنین نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌هاست که با بدنه مردم در تعامل هستند .ایشان با اشاره به نزدیکی به آخر سال سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، افزود: طبیعتاً دولتمردان باید دراین‌ رابطه کارنامه‌ای از خود نشان دهند.

دیدیگاه علمای اسلام
البته باید این را هم اضافه کنیم که چرا که مقام معظم رهبری در سخنان مهمی تأکید کردند که راهکار آیت‌الله رئیسی در خصوص برنامه‌های اجلاسیه دوم مجلس خبرگان تصریح کرد: به دلیل برگزاری اجلاسیه رسمی، جلسات کمیسیون‌ها تشکیل نخواهد شد، اعضای مجلس برنامه‌ای برای دوباره میثاق با آرمان‌های امام راحل و به طور کل دیداری نیز با مقام معظم رهبری خواهند داشت. آیت‌الله رئیسی اقتصاد مقاومتی را مسئله داخلی و حفظ عزت نظام اسلامی را مسئله خارجی مورد تأکید اعضای مجلس برگزیدگان رهبری دانست و خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و بسیاری از مردان دولت مغرب زمین درصددند تا عزت و اقتدار ملی کشور را که در پرتو انسجام به‌دست‌آمده است مخدوش کنند. وی ادامه داد: با تشکیل جلسات مجلس خبرگان رهبری مردم اطمینان می‌یابند که امروز ما به‌عنوان ضمانت اساسی در استمرار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی همواره درصحنه هستیم.
  • ۹۵/۱۲/۲۵
  • امین رضایی