جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

بزرگ بودن تبلیغ لزوماً به معنی تأثیر گذارتر بودن آن نیست. در سال 1914 تحقیقی توسط آقای استرانگ که یک آمریکایی­ الاصل است، انجام شد که نتایج جالبی به دست آمد. استرانگ به این نتیجه دست یافت که همه تبلیغات لزوماً نتایج یکسانی ندارند. شما یک صفحه کامل را در نظر بگیرید؛ او به این صفحه کامل از لحاظ تاثیرگذاری 100 امتیاز می­دهد؛ حال شما همان تبلیغ را در نیم صفحه در نظر بگیرید؛ او به نیم صفحه از لحاظ تأثیر 68 امتیاز می­دهد او همچنین دریافت که ربع صفحه 49 امتیاز به دست می­آورد. مطالعات زیاد دیگری نیز صحت این تحقیق را تأیید کرده است که یکی از آنها توسط سازمان گالوپ به انجام رسیده است.در ادامه با وبلاگ خبر جدید همراه باشید. هم این تحقیقات با دو درصد اختلالات به نتایج آقای استرانگ رسیده­اند.

تاثیر گذاری تبلیغات

به این فکر کنید که چگونه یک روزنامه می­خوانید آیا شما در حالی که صفحات را ورق می­زنید به تیترهای جذاب نگاه نمی­کنید؟ معمولاً تمایل نداریم که همه کلمات یک صفحه را تک به تک بخوانیم.

از آنجا که یک تبلیغ در یک صفحه به صورت پراکنده جا داده شده است، غیر ممکن است بتوانیم از آن اجتناب کنیم. بنابراین اتفاقی که می­افتد این است که ما تمایل به مرور سر تیترها نیز پیدا می­کنیم، زیرا این، روش خواندن روزنامه است.

تبلیغاتی را در جایی قرار دهید که بیشترین تأثیر را دارد. نظریات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد؛ در اینجا فهرستی که معقول به نظر می­رسد، بیان میگردد:

  • صفحه اول بهترین جایگاه برای قرار دادن تبلیغ است.
  • بخش بیرونی صفحه آخر در جایگاه دوم قرار دارد.
  • بخش داخلی صفحه اول در جایگاه بعدی اهمیت قرار می­گیرد.
  • صفحات اولیه بهتر از صفحات آخر می­باشند.
  • صفحات سمت چپ نسبت به سمت راست واکنش بهتری ایجاد می­کنند.
  • مطالعه دقیق روی رسانه هدف خود انجام دهید.
  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • امین رضایی