جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰
در نظر بگیرید برای رفتار های که با مشتری دارید بسیار توجه داشته باشید. در مدیریت این امر را اصلا نباید فراموش کرد زیرا زیر ساخت های روانشناسی نیز در آن دیدیه می شود و می توانید یک رابطه عاطفی و دوستانه ای را با مشتری تشکیل داده که این امر در برندینگ نیز شما را یاری می کند.توانایی سازمان در مدیریت محصولاتی که ارایه می دهد ، نشانگر قدرت آن در کسب مشتریان جدید و حفظ مشتریان پیشین است. البته باید توجه داشت که جذب مشتریان جدید نیازمند برنامه ریزی های جامع ، دقیق و یکپارچه ای است که در محیط فعالیت سازمان، معنا پیدا می کند.در ادادمه می توانید در وبلاگ خبر جدید در مورد این موضوع بیشتر بدانید.
 مشتری مداری در بازاریابی
یکی از بحث های گفتنی در قالب این مسئله این است که در این محیط، فرآیندهای لازم جهت پوشش برنامه ها شکل گرفته و به مرحله اجرا می رسند.

تحقیقات نشان داده است هر چقدر زمان پاسخگویی به یک در خواست کوتاه تر باشد، احتمال فروش آن محصول چندین برابر افزایش می یابد. از این رو می توان گفت هدف از ارائه چنین خدماتی آن است که مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل تبدیل شوند. از طرفی، حفظ و نگهداری مشتریان مستلزم تطبیق محصولات با نیازها و انتظارات آنها است که این امر ، درک کامل نیاز های مشتریان و تصمیم بر ادامه همکاری و ارتباط سازمان و مشتری را طلب می کند.

 مشتری مداری در بازاریابی
البته این را هم در نظر داشته باشید که علاوه بر موارد فوق، جهت ارزش گذاری و تکریم مشتریان، راه های متعدد دیگری نظیر لحاظ نمودن دارند. در نهایت نکته مورد توجه در چرخه حیات مشتری، ارتباط مستمر و بلند مدت با آن است که همین ارتباط بلند مدت و پیوسته با مشتریان، آنها را به مشتریان وفادار و دائمی سود آور برای سازمان تبدیل می کند. در ادامه چرخه حیات مشتری و موارد مؤثر بر آن در شکل زیر آورده شده است .
  • ۹۵/۱۲/۱۰
  • امین رضایی