جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

کشور تایلند از لحاظ گردگری بسیار هم بوده و هست از این رو پایتخت این کشور رونق خاصی گرفته و خیلی به چشم می اد . بریا همین دلیل هتل های شهر بنکوک خیلی درجه یک بوده و در زبان عام و خاص می پیچد. امروز ما برای شما مطلبی راجع به هتلی که در این شهر است به ارمغان آورده ایم. در ادامه با وبلاگ خبر جدید همراه ما باشید.
هتل های بانکوک بخش اول
هتل سوکوسول بانکوک
جالب توجه است که هتل سوکوسول بانکوک تایلند یکی ازاستراحتگاه مجلل بانکوک محسوب می شود که در طراحی آن از ترکیب معماری نوین و معماری اصیل تایلندی استفاده شده است و مجهز به جدید ترین امکانات روز دنیا می باشد . این هتل 5 ستاره لوکس دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی جهت دسترسی به مراکز تجاری و وسایل حمل و نقل عمومی بوده و تا ایستگاه ترن هوایی تنها 3 دقیقه فاصله دارد .

بسیاری از امکانات به روز و خدمات رفاهی 24 ساعته ، در کنار تاپ ترین سرویس دهی در این هتل رویایی با بالاترین کیفیت ، به گردشگران تور تایلند ارائه می گردد .

هتل های بانکوک بخش اول
بدین ترتیب نزدیک‌ترین ایستگاه حمل و نقل به این هتل ایستگاه بی‌ تی اس‌ فیاتای است که بازدید کنندگان می توانند تنها با گذراندن دو ایستگاه به city center همچون‌ mbk ، سیام، پاراگون، میدان سیام دسترسی پیدا کنند و با استفاده از قطار به راحتی به موزه کاخ سولان پاکارد، معابد بانکوک برسانند.مبلمانی کلاسیک ، تختی راحت و پنجره هایی بزرگ با نور مناسب از ویژگی های این اتاق های رویایی می باشد ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی ورزیده و مسئولیت پذیر ، تهویه مطبوع ، سیستم حرارتی و برودتی ، روم سرویس 24 ساعته ، سیف باکس در اتاق ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل همراهاستحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، میز کار، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان از جمله امکانات این اتاق هایدرجه یک برای مسافران تور تایلند است .

  • ۹۵/۱۱/۳۰
  • امین رضایی