جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

شما هم در نظر داشته باشید که برای خرید خانه یا رهن و اجاره آن به موقعیت مکانی آن نیز باید توجه خاصی داشته باشید. در این مطلب ما امده ایم در مورد شهر تهران و املاک آن اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم. در ادامه با وبلاگ خبرجدید همراه ما باشید.با راه‌اندازی بازار ساخت و فروش پارکینگ در بافت‌فرسوده، مالکان املاک کلنگی می‌توانند محدودیت‌های سفت‌وسختی را که شهرداری ‌تهران بابت تامین پارکینگ در ساخت‌ و ساز‌ها اعمال می‌کند پوشش دهند.صراحت بیانی که دولت هفته پیش درباره رشد هزینه‌های ساخت‌ مسکن به خرج داد تا با صدور مجوز بیشتر شدن ۱۳درصدی قیمت تمام‌شده مسکن‌ مهر تغییر صعودی قیمت مسکن در کل کشور را تایید کند، حالا به اعلام نرخ‌ جدید تورم مسکن از سوی مسوولان شهرداری‌ تهران منجر شده است.
اطلاعات ساخت و ساز در تهران
باید توجه داشته باشید که هزینه ساخت‌وسازهای مسکونی در بافت‌فرسوده تهران به‌طور متوسط ۵۰ درصد نسبت به اول سال افزایش پیدا کرده است و احتمال دارد شتاب نوسازی املاک پیر در تهران تحت تاثیر این افزایش نرخ، منفی شود.بافت‌فرسوده در پایتخت تنها نقطه‌ای از کشور است .

در سه‌ سال گذشته به شکل مستمر حجم ساخت وساز در آن رو به زیاد شدن بوده، طوری که عضویت مناطق کم  ‌قیمت تهران در این بافت، قیمت ساخت و فروش واحدمسکونی در آنجا را پایین‌تر آورده و به تبع آن صرفه ریالی ساخت‌وساز برای سرمایه‌گذاران را در مقایسه با دیگر محله‌های تهران و حتی سایر شهرها قابل‌توجه کرده است .
اطلاعات ساخت و ساز در تهران
البته این موضوع نیز حائز اهمیت است نسبت قیمت ساخت در هر متر مربع به قیمت تمام شده مسکن یا همان قیمت روز فروش واحدهای مسکونی در نقاط مختلف شهر تهران عدد ثابتی نیست، بلکه یک منحنی صعودی از ناحیه های شمالی شهر تا نقاط جنوبی است. ارتباط هزینه ساخت در هر متر مربع به قیمت روز مسکن به این صورت است که در منطقه‌ای از شهر که قیمت هر متر مربع روز آن تقریبا یک میلیون تومان تعیین می‌شود قیمت ساخت برای هر متر مربع از این ساختمان به حدود 500 تا 600 هزار می‌رسد.

  • ۹۵/۱۱/۲۷
  • امین رضایی