جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

همانطور که حتما شما هم می دانید، فورد یکی از معروف ترین کمپانی های خودروسازی در کشور آمریکاست و در این زمینه بسیار با سابقه می باشد. کیفیت خودروهای این کمپانی آمریکایی همیشه بسیار بالا و قابل قبول بوده و حالا پس از سالها می بینیم که خودروهای شاسی بلند این کمپانی بیش از قبل رو به افزایش هستند.

افزایش تولید خودروهای شاسی بلند فورد

بد نیست در ابتدا بیان کنیم که فورد تا پایان این دهه تولید خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اور خود در این کشور را 2 برابر می‌کند. به گفته‌ی معاون این شرکت، دلیل این افزایش یافتن تولید، بالا بودن سطح تقاضا است. فورد قصد دارد در جهت پاسخ به تقاضای روزافزون برای خودروهای SUV و کراس‌اوور در آمریکا، تولید برخی از مدل‌های خود را تا پایان سال ۲۰۲۰ دو برابر نماید.

افزایش تولید خودروهای شاسی بلند فورد

باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که نخستین خودرو از سری خودروهای جدید، Ford Expedition مدل ۲۰۱۸ خواهد بود که با هدف رقابت با شورلت Tahoe و همچنین Suburban تولید می‌شود. فورد قبل از معرفی مدل جدید برونکو تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، به واردات مدل EcoSport از هند تا اوایل سال بعد ادامه خواهد داد.

در خصوص این نکته هم بخاطر داشته باشید که مقامات رسمی این شرکت و تأمین‌کنندگان قطعات به رویترز اعلام کرده‌اند که تا اواخر این دهه تعداد شاسی‌بلندها و البته کراس‌اوورهای خود در بازار را از رقم حال حاضر ۷ مدل به ۱۳ مدل می‌رسانند.

افزایش تولید خودروهای شاسی بلند فورد

چندی پیش متوجه شدیم که در این خصوص مارک لانیو، معاون فروش و خدمات فورد در آمریکا، در بیانیه‌ای اعلام کرده است: خودروهای شاسی‌بلند در آمریکا دارای بازار پررونقی هستند. به همین دلیل هم فورد قصد دارد ۵ مدل خودروی SUV جدید را تا پایان سال ۲۰۲۰ وارد بازار کند.

در پایان باید بگوییم که اگرچه تاکنون هیچ صحبتی در مورد دو مدل دیگر این شرکت نشده است؛ اما منابع آگاه مدعی می باشند که هردوی این خودروها از نوع کامپکت هستند و یکی از این مدل‌ها نسل بعدی فورد فوکوس و دیگری ورژن جدید فورد فیستا با ارتفاع تعلیق بیشتر خواهد بود.

  • ۹۵/۱۱/۲۱
  • امین رضایی