جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

جدیدترین اخبار

در این وبلاگ جدیدترین اخبار روز، گردشگری، حمل و نقل، آشپزی و... تقدیم حضور شما خواهد گردید

اخبار حمل و نقل، مسکن، گردشگری، اقتصادی و... از جمله اخباری هستند که همیشه برای همه ما اهمیت زیادی داشته اند؛ لذا تلاش ما بر این است که بتوانیم جدیدترین اخبار را در کمترین زمان ممکن برای شما منتشر کنیم. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین قسمت ها در حمل و نقل جهان خرید و فروش خودرو می باشد شما باید در این مورد توجه داشته باشید که اطلاعات کافی را آیا به دست آورده اید یا نه . اگر می خواهید در این موضوع اطلاعات بیشتری را کسب کنید در این وبلاگ ما را یاری نمایید. بازار خودرو در ایران مدتی است که به رکود منجر شده و خرید و فروش کمتری در آن انجام می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار خودرو هم مثل بازار خیلی از کالاهای دیگر در فصل پاییز و زمستان دچار رکود می شود و با نزدیک شدن به سال نو و عید نوروز این یخ این رکود کم کم آب می شود و رونق نسبی به بازار برمی گردد.

اما در پاییز و زمستان امسال بازار و قیمت خودرو در ایران تحولات جدیدی را تجربه کرد، چرا که با افزایش قیمت ارز در ایران قیمت خودرو تحت تاثیر قرار گرفت و دچار افزایش شد در حالی که خرید و فروش خودرو رونق چندانی نداشت. در ادامه بیشتر پیرامون رکود قیمت خودرو صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

رکود قیمت خودرو

به طور معمول افزایش قیمت کالاها و خدمات زمانی اتفاق می افتد که  تقاضا برای  یک محصول در بازار زیاد باشد، اما در ماه های اخیر قیمت خودرو بدون تقاضا افزایش یافته است. این موضوع باعث سرگردانی بنگاه داران، نمایشگاه داران و خریداران شده است. با اینکه شرکت های ایران خودرو و سایپا، دو غول خودروسازی در ایران محصولات سال ۱۳۹۶ خود را زودتر از موعد وارد بازار کرده اند و در این حالت طبیعتا باید قیمت خودرو های تولید سال ۱۳۹۵ کاهش پیدا می کرد اما این کاهش چندان محسوس نبود و مدت زیادی هم دوام نیاورد.

چون با انتشار جدول قیمت خودرو های سال ۱۳۹۶ خریداران متوجه شدند که قیمت این محصولات بسیار بیشتر از آنی است که انتظارش داشته اند بنابراین محصولات تولید سال ۱۳۹۵ این دو شرکت قیمت خود را حفظ کردند. با تمام این اوصاف و افت و خیزها، بازار خودرو همچنان در رکود زمستانی خود قرار دارد و تقاضا برای خودرو بسیار کاهش پیدا کرده است.

رکود قیمت خودرو

رکود قیمت خودرو

پراید خودروی بسیار پرطرفداری نزد ایرانیان است. همانطور که می دانید قیمت پراید همیشه برای مردم مورد سوال بوده است و مدت هاست باعث رونق بازار خودرو در ایران شده است و همیشه هم خریدار و فروشنده دارد، در دی ماه امسال با قیمت های که شرح آن خواهد آمد معامله می شود:

  • قیمت پراید ۱۱۱ SE با رنگ سفید در بازار ۲۱,۱۰۰,۰۰۰ و در کارخانه ۲۰,۹۲۶,۰۰۰ است.
  • قیمت   پراید ۱۱۱ SE با تنوع رنگ در بازار ۲۱,۳۰۰,۰۰۰ است و در کارخانه ۲۱,۱۸۶,۰۰۰ است.
  • قیمت پراید SE 131، پایه گازسوز با تنوع رنگ در بازار ۲۲,۸۰۰,۰۰۰ و در کارخانه ۲۲,۲۰۰,۰۰۰ است.


پراید

پراید

خودروی سمند که سرنوشتی شبیه به پراید در ایران پیدا کرده است، هم از جمله خودروهایی است که نمونه کارکرده و صفر آن همیشه خریدار و فروشنده داشته است و نوسانات اخیر بازار خودرو چنان که شرح آن گذشت تاثیر چندانی روی قیمت سمند کارکرده نداشته است.

سمند

سمند

قیمت سمند کارکرده مدل سال ۱۳۹۰ بیست  و دو میلیون تومان است و قیمت سمند کارکرده مدل سال ۱۳۸۶ پانزده میلیون تومان است.


منبع: http://www.sheypoor.com

  • ۹۵/۱۱/۱۶
  • امین رضایی